Sizin için seçtiklerimiz

Bayan msn nickleri
Sitemizi çok sayıda bayan internet kullancısı ziyaret etmekte, bir çok konumuzda onlara da yer vermekteyiz.
http://guzel-msn-nickleri.blogspot.com/
Karizma msn nickleri
Msn'de avatarları düşündüğümüz de nickiniz de bizce karizmatik olmalı.
http://www.ziynet.net/
Asil msn nickleri
Bir Msn kullanıcısı olmak bize göre daima bir asillik belirtir, bunu sizde düşünmelisiniz.
http://www.komple.org/

Yeni Nickler

...ҳ̸Ҳ̸ҳ_SeSsİzLiK_ҳ̸Ҳ̸ҳ...

AranıLan TeseLLiLer Neden Hep meşguLe Düştü..

ÖyLé ßir $arkı DinLémk İstiyormki İntihara Té$ébüs Ettirsn,ÖyLé ßir MutLu OLmk İstiyormki ßéni Hayata ßağLasın,İmkansız Mı..??

né éL!mdn †u††uLr né yüzüMé qüLdüLér ß! qün 0Lsn öLmüné séwmediLr ßén séwd!m ßa$kasna wérd!Ler ßana ßu dünyda mu†LuLuq Haramm$ méqéR

NoKtA dEqiL,ViRgÜl KoYdUm ÖyKüMe...!!!

AsıLı KaLdIm BıR iPiN uCuNdA...!!!!

$imdi SensizLiqe qüLümsüyorum.. U¢uRumun kıyısında..

Ya aL götür ßéndéki Séni Yada GéL tamamLa ßéndéki ßéni . . .

Karanlik dünyam,dertler ve ben,aklimdaki tek düsüncem,mutluluk ve sen......

d@y@n y@lnızlığımmm.......

•S•ê•N•î••••K•â••L•b•î•M•ê••••G•ö•M•ü•Y•ô•R•û •M••• •S•ê•V•G•î•L•î•M•

*aKLiMDa_KaLaN**GiDi$iN_DeGiL**GeRi_GeLMeYi$iN

·٠•●SΌή BάkıѕţάКі Ό Gözler kάlďı aklimdά ●•٠·

' ßüTün ßozukLarımı DiLenciLere verDim bLki beni SEversin Diye.

hiçbir raporLa saßitLenmemiş deLiLikLerim var ßenim..

=- O ArtıK BuZ KaLpLi =( Ne yapthıysam Erimedi ..-=

Gün gelir için yanar.. ELin Gider Mektuplara.. GüN GeliR ßeni AnarsıN GözüN DalaR UzaklarA..

- / DöN! NasıL KimLE NerdeyseN.. DöN! ßenİ ßiraZ SevdiyseN ../ --

LaF DaLaşınA GirmE KapaK OlursuN / UğraşmA EtikeT OlursuN / AdaM OL BeLkİ YanımdA YeR BuLursuN!

Siliyor Dünlerimi Yine Aşk .. ßirbaşıma ßırakıp Da ßeni...DuymazLıktaN GeLiyorsuN ßaK..

ßu kadar kaLpsiz oLamazsın.. ama YanLış YoLdasın ...!

Sevdinmi ya ölümüne sevmeli yada çekip gitmeli....

0 yorum: