Sizin için seçtiklerimiz

Bayan msn nickleri
Sitemizi çok sayıda bayan internet kullancısı ziyaret etmekte, bir çok konumuzda onlara da yer vermekteyiz.
http://guzel-msn-nickleri.blogspot.com/
Karizma msn nickleri
Msn'de avatarları düşündüğümüz de nickiniz de bizce karizmatik olmalı.
http://www.ziynet.net/
Asil msn nickleri
Bir Msn kullanıcısı olmak bize göre daima bir asillik belirtir, bunu sizde düşünmelisiniz.
http://www.komple.org/

Buruk Nickler

# Bir kat daha yok sevgi katından başka,tat bulamadım alemde tadından başka,dünya da ne bir taç ne de bir tat,ebedi saltanatından başka.özlüyorsa özlenen özlemek güzeldir,dönecekse beklenen beklemek güzeldir, seviyorsa sevilen iste o hersele bedeldir.Eğer kalbim seni unutacak kadar adi ise,ellerimde onu parçalayacak kadar asildir.Ben senin dun sevmedim,çünkü dun bitti,ben seni bugünde sevmedim çünkü bugünde bitecek,ben seni yarin sevdim çünkü yarınlar hiç bitmeyecek..
# Bir kus olup gitsem, assam su enginleri, varsam senin yanına. öpsem doyasıya, koklasam seni, en büyük hediye odur bana.
# Bir kır çiçeğinin taç yaprağına umut yazıyorum.Nice soğuk gecelere direniyor da,bir sözünle kırılır diye korkuyorum...
# Bir romandın okuyup ta bitiremediğim, bir hayaldin yalvarıp ta hükmedemediğim bir sendin merhaba deyip elveda diyemediğim tek bildiğim var oda SENİ öZLEDİÐİM
# Bir rüzgar eserse oralara, sana olan sevgimi fısıldarsa kulağına, cevabını sevgimden ıslandığın yağmurlarla yolla.
# Bir soluk kadar yakın,ıyldızlar kadar uzak derler sevgi için.Uzanırsın yetişemezsin,yetişirsin dokunamazsın,Dokunursun vazgeçemezsin,vazgeçersin ama unutamazsın.
# Bir uçurumun önündeyim bir adım atsam uçacağım hayallerimle gökyüzüne, karışacak göz yaşlarım bir garip hüzün'e, bir tek pişmanlığım kalacak geride Seni Sevdiğimi söyleyemedim yüzüne!
# Bir yağmur damlası seni seviyorum anlamı taşısaydı ve sen bana seni ne kadar sevdiğimi soracak olsaydın, inan ki bir tanem her gün yağmur yağardı.
# Bir yudum sevgi koskoca bir okyanusa bedeldir benim için ve özellikle de senin bir yudum sevgine hasretim simdi uzaklarda sevgilim. Seni hasretimi tüketircesine kucaklıyor ve buseler yolluyorum buralardan.. Kalbim hep seninle...
# Bir çerçeve astım odama içi boş önemi yok, neden diye sorma neye baksam seni görüyorum nasıl olsa..
# Bir ömür boyu seninleyim desen de istemem artık. Çünkü sen rüzgarın çosturdugu bir toz bulutusun, bugün bana esersin ...yarin ellere...
# Bir şafak vakti dudaklarımda tebessüm kalbimde derinden acı veren bir sızı ile uyanırım rüyalarımdan.. Dudaklarımdaki tebessüm seni rüyamda görmemin, kalbimdeki sızı ise sensizliğin işaretidir. Melek yüzün canlanır hayalimde, bebek kadar masum bakışların.. O an sanki hançer saplanır garip yüreğime ölmek isterim o an. Güneş süzülür penceremden, odam aydınlanır fakat gönlüm hep karanlıktır...
# Bir şarkı bestelesem içinde sevgimi anlatsam. Her doğan günde daha çok umut ve sev dolu olan bir şiir yazsam. Ve tüm bunlar gerçek olsa, ne dersin benimle olmaya...
# Bir gün biri çıkıp ta güneşe adını buzla yazarsa ,Bil ki o seni benden daha çok seviyor...
# Biz ikimiz bir gül gibiyiz..gül dikensiz yapamazsa..dikende gülden vazgeçemez...
# Biz İsyankâr sokaklarda büyüdük gülüm, anlamaıyz senin gibi ballı ekmek yemeği. Biz 10 yasında dünyaya , 18 yaşında kasıp kavuran aşklara İsyan etmişiz, bilmeyiz kaygan pistte dansetmeyi, Satmaıyz on kuruş için, bize hakkı olan sevenleri
# Bu gece rüyama gir gizlice, beni sımsıkı sar öp kokla iyice, son kez isyanlar savur, küfret güzelce ve sonra çek git kahrolası hayatımdan sinsice!..
# Bu gün bir meyhane keşfettim mezarlığın tam karşısında , Eğer ki bir gün beni ararsan ya meyhanedeyimdir yada tam karşısında...
# Bu kadar kolay mı be arkadaşlık! Demek bu kadarmış. Elbet arayacak elbet soracaksın ama o zaman ben olmayacağım! ELVEDA...
# Bu sevgililer gününde beyaz bir güvercin yolluyorum sana kanatlarında mutluluk, yüreğinde sevgi ve sadakat, kar beyaz tüylerinde umut ve gagasında iyi geceler öpücüğü, yanağını uzat.
# Bugünü yaşıyorsam yarının seni bana getireceğine inandığım içindir....
# Bugün ellerinizi her zamankinden daha çok açın. Avucunuza melekler gül koysun, yüreğiniz coşsun. Ramazan Bayramınız haıyrlara vesile olsun.
# Bugün her zamankinden farklı bir şey yapaıym dedim olmadı yine sana defalarca aşık olup seni düşündüm...
# Bugün yeni bir meyhane keşfettim mezarlığın karşısında. Bir gün beni arar da bulamazsan ya meyhanedeyim ya da tam karşısında.
# Bulutlara yükledim hasretimi, rüzgarlarla yolladım sevgimi, yağmurlar yağdırdım gözyaslarimla küçük melekler gönderdim seni öpmeye! Geldiler mi.?
# Bulutlara öyle baktım. Ama simdi yalnızca günesin önünü kesiyorlar, yağmur ve karla kaplıyorlar her yeri. Çok şey var yapabileceğim, bulutlar çıkmasalar yoluma...
# Buruk bir duygu yüklenirse yüreğine, gözlerin zaman zaman takılıyorsa uzaklara, kulakların çınlarsa zamansız, bilki bir yerlerde öZLENMİŞ SİNDİR.!!!!!
# Buruk hasret dolu geceleri öldüreceğim bir gün bu ayrılık şarkılarını kurşuna dizeceğim ve seni benden ayırdığı için kaderimi mahkemeye vereceğim.


üzüntülü nickler

0 yorum: