Sizin için seçtiklerimiz

Bayan msn nickleri
Sitemizi çok sayıda bayan internet kullancısı ziyaret etmekte, bir çok konumuzda onlara da yer vermekteyiz.
http://guzel-msn-nickleri.blogspot.com/
Karizma msn nickleri
Msn'de avatarları düşündüğümüz de nickiniz de bizce karizmatik olmalı.
http://www.ziynet.net/
Asil msn nickleri
Bir Msn kullanıcısı olmak bize göre daima bir asillik belirtir, bunu sizde düşünmelisiniz.
http://www.komple.org/

duygusal nickler

Ya Sahip Olursun ßana ßu Hayatta Ya Hayal oLur KaLırım RüyaLarında Ya $arkın oLur DoLanırım DudakLarında Ya Uzaktan geLen Ses oLur KaLırım kuLakLarında


Hani insan ağlamak ister, Gözlerinden yaş gelmez !! Hani gülmek ister, yürekten gülemez !! Hani birini bekler o hiç gelmez !! Işte o zaman ölmek isterde ECEL gelmez....!!!!!
sene bin dokuzyüz çift sıfır dedem bilmez ama babam bilir salı günü cuma namazından çıktıktan sonra atın üstünde yaya harbe gidiyoruz çölde kar diz boyu karşımda düşman askeri çektim kılıcımı iki el ateş ettim adamı bacağından vurdum kolunu alçıya aldılar hastaneye son sürat gidiyoruz arabada damla benzin yok neyse o zamanlar elektrik yok mum ışığında tv izliyoruz böyle bir olay geçti de başımdan seninle paylaşmak istedim ee anlat bakalım sen nasılsın?

Ay olmak isterdim gece seni aydınlatmak için, sevgi olmak isterdim kalbine girmek icinü, kuş olmak isterdim kanatlanıp kafana s.ç.m.k için..hi.hi.hi.
ιиѕαи уα нαуяαи σℓυя вαиα...уα ∂üşмαи...
уα нιç уσкмυşυм gιвι υиυтυя..... уα ∂α çıкмαм αкℓıи∂αи

tutkuyu gördüm gözlerinde şevkati sezdim ellerinde yelken açtım denizlere rüzgara teslim oluyorum ben

sevmeden sevilmek varsa durdurun dünyayı inecek var

duygusal nickler

0 yorum: