Sizin için seçtiklerimiz

Bayan msn nickleri
Sitemizi çok sayıda bayan internet kullancısı ziyaret etmekte, bir çok konumuzda onlara da yer vermekteyiz.
http://guzel-msn-nickleri.blogspot.com/
Karizma msn nickleri
Msn'de avatarları düşündüğümüz de nickiniz de bizce karizmatik olmalı.
http://www.ziynet.net/
Asil msn nickleri
Bir Msn kullanıcısı olmak bize göre daima bir asillik belirtir, bunu sizde düşünmelisiniz.
http://www.komple.org/

Kaliteli nickler

Sen benim yaşama SEBEBİMSİN !

Gözlerim gecenin siyahında dansederken,
Tadını unuttuğum bir duygu kondu yüreğime


VE BİZİ BİRLEŞTİRİP AYIRAN O HAYAT BİZİ TEKRAR BİRLEŞTİRDİĞİ ZAMAN BİZİ AYIRMAYA ÖLÜMÜN BİLE GÜCÜ YETMEYECEK........
Ben seni deli gibi sevdim, sen beni deliyim diye sevmedin.

Seni ve sensizliği düşündükçe, esen rüzgarların ardından yağan yağmurlar gibi sana ve sensizliğe ağlamak istiyorum.

Hayatta hiçbir şey ilk aşkın yerini tutamaz insan sevse bile o ilk aşk hiç unutulmaz

Sanma ki ismini bir başkası silecek seninle başladım seninle bitecek...

Seni tahmin edeceğin kadar değil, tahammül edemeyeceğin kadar çok seviyorum

Kalbimde arama eski yerini sen gözümden akan sele karıştın.

Sevgi basittir, karmaşık olan bizleriz. Sevgi güven verir, insanlar aldatır. Sevgiye her zaman güvenilir, insanlara asla!..

AŞK GÜLÜ DİKENİYLE AVUÇLAMAYA BENZER! ELLERİN KAN İÇİNDE KALIR AMA DİKENLERİN HESABINI GÜLDEN SORAMAZSIN

Bir günese bir de sana bakamam Bir atesi bir elini tutamam Bir nefessiz bir de sensiz kalamam Çöllerde su gibi özledim seni Kutupta yaz gibi özledim seni

neyin bildin ki değerini benimkini bileceksin bunu da tabi mahvedeceksin

Sensiz olmuyor,yerine konmuyor,kimsenin eli senin gibi dokunmuyor.Karlara inat yürürüm yollarina,adini camlara yazdim okunmuyor.

kiymetimi bilmen için gitmem mi gerek,sevdiğimi anla artik büyüdün bebek,masal degilki bu ask ögrenmen gerek,gitmesi kolay olur zor olan sevmek...

GÖZLERİ UZAKLIKLAR DEĞİL BAZENDE GÖZE ALAMADIĞIMIZ YAKINLIKLAR ACITIR.

GÜLMEKLE KAYBEDİLEN ŞEY AĞLAMAKLA ELDE EDİLMEZ.

BEN SENİ SEVMEKTEN DEĞİL AFFETMEKTEN VAZGEÇTİM!

Geldiğin zaman boşluk dolduran değil, gittiğin zaman yeri doldurulamayan ol.

insanlar özgür olarak doğar,ama her yerde zincire vurulmuş olarak yaşarlar.

Herkesi kusurları ile gören bir kimsenin senden de övgü ile bahsetmesini bekleme.

Para her kapıyı acar, ancak kilitleyemez ..!

Ağzımın Tadı Yoksa, Hasta Gibiysem, Boğazımda Düğümleniyorsa Lokmalar, Buluttan Nem Kapıyorsam İnan Hep Güzel Gözlerinin Hasretindendir.

Aldatılsan dahi sakın kimseyi aldatma.

Sen dünyaya sürgün bir meleksin ve ben seni o kadar çok seveceğim ki bir daha cennetine dönemeyeceksin!


kaliteli Nickler

0 yorum: