Sizin için seçtiklerimiz

Bayan msn nickleri
Sitemizi çok sayıda bayan internet kullancısı ziyaret etmekte, bir çok konumuzda onlara da yer vermekteyiz.
http://guzel-msn-nickleri.blogspot.com/
Karizma msn nickleri
Msn'de avatarları düşündüğümüz de nickiniz de bizce karizmatik olmalı.
http://www.ziynet.net/
Asil msn nickleri
Bir Msn kullanıcısı olmak bize göre daima bir asillik belirtir, bunu sizde düşünmelisiniz.
http://www.komple.org/

Anlamli msn nickleri

Tutamayacağım sözler vermem
Adımlarımda 'kim ne der' diye düşünmem
Basit kişilerle polemiğe girmem
Dünyada kimse üzülsün istemem
Bazı şeyleri asla affedemem
Acıyı tanıdığım için,kimseye çektirmem
Cesaretsizliği 'gurur'la örtmem
Yalan ve taktiklerle uğraşmayın,yemem!
Dostlarıma laf ettirmem
Tutkularım var, vazgeçemem!
Gidiyorsa eğer,çok özlesem bile dön demem,
Güvenmedikçe sevemem,
Ağır geliyorsa bunlar, firar serbest, üstelemem..
Bazen çok severim ama söylemem!

çingeneye sormuşlar ''mtv seyreder misin''diye çingene de ''em tivi izlerim em radyo dinlerim''demiş

Seni bir öpsem iki kıskanır, iki öpsem üç alınır, dört öpsem beşin aklı kalır. Benimle tüm sayıları denemeye varmısın?

Hani baharda açan güller varya renk renk, hani çiçekleriyle aşkı, yapraklarıyla sevgiyi anlatır, işte o güllerin dikenli dalları ..... ...... emi.

Seni gördüm göreli başım belada, dün gece düşünürken seni kalmışım helada

BU GECE RüYAMA GiR GiZLiCE. BENi SIMSIKı SAR, öP KOKLA iYiCE, SON KEZ iSYANLAR SAVUR KüFRET... VE SONRA CEK GiT KAHROLASI HAYATIMDAN SiNSiCE.

popçu değiliz ki sevgilimiz olsun rockçı değiliz ki altımızda arabamız olsun RAPçiyiz bırakında kafamız güzel olsun

Hayat Üc ßucukla Dört Arasıdır ,Ya Üç ßuçuk Atarsın Ya Da Dört DörtLük Ya$arSın
Sevgiyi Gostereceksin Soylemek Yetmez,sevgi Gozlerinde Olacak Sozlerin Yetmez, Sevgi Herseydir Kalbe Hapsedilmez, Seveceksin Benim Gibi Ama Yuregin Yetmez

sevdim onu nedensiz sevmedi beni ş.r.fs.z ama biz kaldırdığımız ... indirmesini de biliriz

kral olmayanlara taç taktım işte en büyük hatayı ben burda yaptım

aşk ilkokulda komedi ortaokulda trajedi lisede dram imamhatipte haram

biraz daha bakarsın alemlere akarsın ama yerime bi allahım kulunu asla koyamassın
uzun ince bir yoldayım yine karnem birle dolmuş


anlamlı msn nickleri

0 yorum: