Sizin için seçtiklerimiz

Bayan msn nickleri
Sitemizi çok sayıda bayan internet kullancısı ziyaret etmekte, bir çok konumuzda onlara da yer vermekteyiz.
http://guzel-msn-nickleri.blogspot.com/
Karizma msn nickleri
Msn'de avatarları düşündüğümüz de nickiniz de bizce karizmatik olmalı.
http://www.ziynet.net/
Asil msn nickleri
Bir Msn kullanıcısı olmak bize göre daima bir asillik belirtir, bunu sizde düşünmelisiniz.
http://www.komple.org/

sevgi nickleri

Ağlamak çocuklara affetmek Allah'a mahsustur. Aldatırsan çocuk deilim ağlamam Allah değilim affetmem

love your eyes çünkü onlar very nice, 1 kerecik look at me ondan sonra don't forget me, kalbim tik tak for you because I LOVE YOU =)

Ah keşke görmeseydi gözlerim gözlerini,kavuşmasaydı ellerimiz.Ne tuhaf bir kadermiş benimki;sevdiğim başka,sevenim başka...

Sözlerin büyük, yüreğin küçük! Hataların yanlışların çok,doğruların yok! Bir şeyleri göklere çıkartıp mutluyum sanıyorsun..Kendine göre şanslı, bana göreyse zavallısın!

very happy in the parkta gezerken cigarettiyi içerken my father gördü suç üstü I am düştü k.ç üstü

Sen hiç yağmurlu günde ağlayan toprak gördünmü?Boşuna zorlanma bitanem göremezsin asla Yalnız seven aşıklar görür onu.Çünkü karşılıksız aşklar toprağa gömülür.

PAŞA GÖNLÜM İSTERSE SeVERiM!. ZORLAMA İSTERSEM SEVDİRiRİM!..UĞRAŞMA!!!.DİCEKSiN Kİ NEREYE KADAR BU HAVALAR;
KİM TAKAR DEVRAN DÖNENE KDAR

Beni sevmiyorsun diye sanmaki kalbim yetimdir. Ölürümde yalvarmam Aşkım Asaletimdir

senin düşüncesiz çığlıkların arasında boğulmayacağım(i will not be drowned by your thoughtless screaming)

her delikanlının bir sevgilisi vardır ama her güzelin bir delikanlı sevgilisi yoktur

BiRGüN GuRuRuNu YeNiP BaNa GeRi DöNmEK İsTeRsEn SaKıN DöNmE....ÇüNkÜ; SeNiN GuRuRuNuN BiTTiĞi YeRDe BeNiM Nefretim BAsLAr


KoLAY OLMAYACAK SENİ UNUTMAK...ߣLKİ G£C£ GÜNDÜZ AĞLAYACAĞIM...N£ OLURSA OLSUN ((ßİR†AN£M)).
S£NSİZ YAŞAMAYA ALIŞACAĞIM

YaLVaRıRıM BeNi BuL,KeNDiNe HaPSeT,iÇiNDe KaYBoLaYıM... BiR TeK BeN BiR TeK SeN HaDi TeRK eDeLiM Bu KoCa DüNYaYı

Harcadınız Beni Artıq yeter,Her yeni Sevgili Daha da Beter,Teker Teker gelin ULan Teker teker Sizi Bana Sayıyla mı Verdilerr??
yαLиız; sєиiи єLiиdє soLαcαкsαм кopαr вєиi dαLıмdαи

Bir zamanlar olmek yerine seni sevmeyi tercih etmistim..keske olmeyi tercih etseydim cunku Seni sevmek zaten bin kere olmek demekmis



sevgi nickleri

0 yorum: