Sizin için seçtiklerimiz

Bayan msn nickleri
Sitemizi çok sayıda bayan internet kullancısı ziyaret etmekte, bir çok konumuzda onlara da yer vermekteyiz.
http://guzel-msn-nickleri.blogspot.com/
Karizma msn nickleri
Msn'de avatarları düşündüğümüz de nickiniz de bizce karizmatik olmalı.
http://www.ziynet.net/
Asil msn nickleri
Bir Msn kullanıcısı olmak bize göre daima bir asillik belirtir, bunu sizde düşünmelisiniz.
http://www.komple.org/

Super msn iletileri

- ya кαℓ вєηιмℓє ѕöz єтмє gι∂ιşℓєя∂єη уα∂α ѕιℓιηѕιη ιѕмιη∂є ¢ιѕмιη∂є

-öLüм öиcєsi yorguиLuк vαr gözLєriмdє….göLgєм вiLє вoğмαк içiи fırsαт кoLLuyor

-AşK dAmArLaRıMdA gEzEn BiR eTkİ... bEn AşIk oLmAmKi BeNiM kİ sAdEcE eTkİyE tEpKi...

-Baba beni okula gönder devamsızlıktan kalıcam yoksa

-Ya Sahip Olursun ßana ßu Hayatta Ya Hayal oLur KaLırım RüyaLarında Ya $arkın oLur DoLanırım DudakLarında Ya Uzaktan geLen Ses oLur KaLırım kuLakLarında

-İçim o kadar seninle dolu ki gözlerimde seni görürler diye kimseye bakamaz oldum... Aşkım

-Cok uzaktasin beni duymazsin unuttun belki de hatirlamazsin hani derdin ya sen bitanesin bitanen burada Sen neredesin

-Bu şehirden her gidişinde şehri sanki ben uğurluyorum sen benden gideli çok oldu ama ben sana hala el sallıyorum...

-ismin dudagimda oldu bir hece Bakisin sitemli asksiz bilmece Uykusuz kaldigim kacinci gece Sokak lambalari sahidim olsun!!

-Ne sen bir başkasından böyle bir aşk göreceksin ne de bir başkası benden

Bana unut beni diyorsun
Mademki unutmak o kadar kolay
Sen onu unut ve tekrar bana dön !!!!

-Gecenin yarısı başlıyorsa çığlığım duyulsun diye degil duyulmadan seslenmeyi biliyorsa bu yürek görmeden sevmeyide bilir...!!

Suskunluğum Asaletimdendir,Her Lafa Verecek Cevabım Var. Ama Bir Lafa Bakarım Lafmı Diye, Birde Söyleyene Bakarım Adam Mı Diye...!

Çok sevme ağlarsın,çok sevilme kanarsın,çok bağlanma yanarsın,işte AŞKI böyle anarsın!Özünü anlayınca da hemen cayarsın!

Ўεмįήįm Ў£мįή DãмãяLãяıмdãkį Kãή Cãήlм ôLگµή.. گεndεή ßã$kãگıήı گ£v£яگ£m ßµ Cãή ßãήã Hãяãм ôLىµή..

senin ne oldugun benim icin hic onemli degil sonucta gozlerimin baktigi kadarsin ben o gozleri senden cektigim an hos bi ani olarak kalirsin

süper msn iletileri

0 yorum: