Sizin için seçtiklerimiz

Bayan msn nickleri
Sitemizi çok sayıda bayan internet kullancısı ziyaret etmekte, bir çok konumuzda onlara da yer vermekteyiz.
http://guzel-msn-nickleri.blogspot.com/
Karizma msn nickleri
Msn'de avatarları düşündüğümüz de nickiniz de bizce karizmatik olmalı.
http://www.ziynet.net/
Asil msn nickleri
Bir Msn kullanıcısı olmak bize göre daima bir asillik belirtir, bunu sizde düşünmelisiniz.
http://www.komple.org/

Güzel Msn Nickleri

Ayrılığın acısını bende öğrendim ağlamayın ben sizden de beterim eğer içiniz de dertli yoksa ben dert liyim hepinize yeterim!!

Şu an kalbime çok kızıyorum.Benim içimde bana ait olduğu halde senin içn çarpıyor...

Bir kar tanesi kadar beyaz ol ama ; onun kadar soğuk olma bitanem...

Seven bir kez ÖLÜR,Ölen bir kez GÖMÜLÜR.Benim sevgim ne ölür ne de gömülür.!

askim kedinin cigeri sevdigi gibi bende seni seviyorum.sakin beni kasap koselerine gonderme cigerimi sokup alma

Beni unutsun demişsin ama söylermisin sen HATIRLANMAYA DEĞERMİSİN!!!...

hayat yollarda çizilmiş olsa bile bu yollardan birini seçeceksin seçtiğin yolda ölüm olsa bile selam verip geçeceksin...

AŞK acı şaraptır.kadehi dudaktır içersen ızdıraptır. goz yaşın silinmez kıymetin bilinmez sonun bir AYRILIKTIR

Denizleri seviyosan dalgalarınıda seveceksin, sevilmek istiyosan önce sevmeyi bileceksin, korkarak yaşıyosan yanlızca hayatı seyredersin

Kıskanırım seni ben, kıskanırım kalbimden, bu nasıl aşk allahım öleceğim derdimden...

gecelere inat güneş doğsa güneşe inat yağmur yağsa aşkımın sonunda ayrılık olsa ayrılığa inat seni seveceğim

aşkım seni izlemesi için bir melek görevlendirdim gelip bana birşey söyledi bir melek bir melegi izleyemez dedi.

Seni sordum sokak lambalarına bekleme boşuna gelmez dediler boynumu büküpte baktım onlara halime acıyıp zavallı dediler.

Sana bir gül sundum kokla ama soldurma sana gönlümü sundum sev ama parçalama sana ömrümü sundum yaşa ama harcama

Bir yolcu bekliyorum birgün gelecek bir kader çiziyorum her zaman gülecek ve bir kalp tanıyorum senden başkasını sevmeyecek

0 yorum: