Sizin için seçtiklerimiz

Bayan msn nickleri
Sitemizi çok sayıda bayan internet kullancısı ziyaret etmekte, bir çok konumuzda onlara da yer vermekteyiz.
http://guzel-msn-nickleri.blogspot.com/
Karizma msn nickleri
Msn'de avatarları düşündüğümüz de nickiniz de bizce karizmatik olmalı.
http://www.ziynet.net/
Asil msn nickleri
Bir Msn kullanıcısı olmak bize göre daima bir asillik belirtir, bunu sizde düşünmelisiniz.
http://www.komple.org/

Ask ve nefret nickleri

# Paylaştıkça çoğalan tek şeyin sevgimiz olduğunu hiç unutmayalım ve sevgimizi daima çoğaltalım sevgilim.
# Rüyalarını gül yapraklariyla yatağını papatyalarla süsledim, üzerini sevgiyle örtüp tüm kabusları aldım ki en güzel rüyaları sen göresin.. cepci.com
# Rüzgar alabildiğine hırçın, yağmur alabildiğine inatçı, yüreğim ise onlara inat sanki bir liman, tıpkı gözlerindeki huzur gibi.
# Sakın üzmesin seni karşılıksız sevgiler. yüreğine sus dersin, belki sözünü dinler.giden gitsin aldırma ,yangınlarda söner. sakın bakma arkana, krallar önde gider.
# Sana Ne Demeliyim Bilmiyorum Güneşim Desem Güneş Batıyor, Hayatım Desem Hayat Kısa, Gülüm Desem Oda Soluyor, Sana Canım Demeliyim Çünkü Bu Can Seninle Yaşıyor..
# Sana Yüklediğim Anlamları Senmişsin Gibi Düşünme.. ALDANIRSIN... Sen O Anlamlarla Sadece Bende Varsın.. BEN SEVİYORSAN SEN BAHANESİN ! ! !
# Sana bahçeden gül değil güneşten atom koparıp getirmek istiyorum ama kalbim gibi ellerin de yanar diye korkuyorum.
# Sana doğru bir kelebek uçurdum, dağları denizleri aştı seni buldu, yanağına ufacık bir öpücük kondurdu. Hissettin mi?
# Sana nasıl hitap etmeliyim bilmiyorum. Hayatim desem hayat çok kısa, çiçeğim desem çiçek soluyor. Sana canim demeliyim, çünkü bu can sen oldukça yasıyor...
# Sana şarap vereceğim, iç ama sarhoş olma. Sana bir gül vereceğim, kokla ama soldurma. Sana kalbimi verecegim, sev ama incitme!...
# Sana ıyldızlar kadar yakın olmak isterdim, her baktığında beni görebilmen için, sana bulutlar kadar yakın olmak isterdim, üzüldüğünde gözyaşlarını yağmur olup silebilmek için, sana sen kadar yakın olmak isterdim ki beni, seni sevdiğim kadar sevebilmen için.
# Sanma ki ismini bir başkası silecek seninle başladım seninle bitecek...
# Sanma ki dönerim artık geriye, bu sana aşkımdan en son hediye, beni hatırlaıyp ağlarsın diye; kapına kırmızı bir gül bıraktım.
# Sari giyer güneş olursun, Mavi giyer deniz olursun, Siyah giyer matem olursun, Kim bilir belki bir gün, Beyaz giyer benim olursun.
# Sen bazen en zifiri karanlık gecemin güneşi, sen bazen yaşanacak hayatin cesaret verecek mutluluk yani, sen bazen ve her zaman sevgimin tek nedenim...
# Sen bazen zifiri karanlık gecemin güneşi, sen bazen hayatin cesaret veren mutluluk yani ve sen her zaman sevgimin tek nedenisin.
# Sen beni sevmedin..Sevseydin gelirdin Dünyanın bir ucuna .özleseydin arardın bekledim hep boşuna..Her hataıy yapardın Aşık olsaydın!!!
# Sen benim hayatımda olduğun sürece, ne sen kimseye rakip ne de kimse sana rakiptir. Daha nice sevgililer gününde beraber olmaıy diliyorum.
# Sen benim hayatımda olduğun sürece, ne sen kimseye rakip ne de kimse sana rakiptir. Çünkü sen benim için daima teksin!
# Sen dünyaya sürgün bir meleksin .Ve ben seni o kadar çok seveceğimdi .Bir daha cennetine dönemeyeceksin
# Sen dünyaya sürgün bir meleksin ve ben seni o kadar çok seveceğim ki bir daha cennetine geri dönmek istemeyeceksin...
# Sen elimden tutunca, deniz basardı içimi. Sen elimden tutunca, yüreğim yeşil yosunlara takılıp günlerce dip akıntılarının pesisira gitmek isterdim.
# Sen en büyük sevgiyi hak edecek kadar mükemmel ama herkesin sevmeyi hak edemeyeceği kadar özelsin.
# Sen en büyük sevgiyi hak edecek kadar mükemmel , Herkesin sevmeyi hak etmeyeceği kadar özelsin.
# Sen güllere özenme güller sana özensin, üzme tatlı canını sen güllerden de güzelsin. Bir gülüş kadar özgür özgürlük kadar vaz geçilmezsin gülüm sen her şeye değersin..
# Sen günesin doğduğu, karanlığın bittiği yerdesin sen hep kalbimde yatan tek sevgilimsin. Sevgililer günün kutlu olsun!
# Sen istediğin kadar sakla, Gündüze sar biriktirdiğin geceleri Ben beni sevmediğini Güneşten öğrendim! Ve sen Benim seni sevdiğimi Biri seni sevince anlayacaksın!
# Sen seni seveni görmeyecek kadar körsen, O da sana sevgisini söylemeyecek kadar gururludur.
# Sen varya sen, ayni sigaram gibisin. Dumanı gözlerin, külü dudakların. Yalnız aranızda bir fark var. Sigaramı ben, beni ise sen yakıyorsun.


aşk ve nefret nickleri

0 yorum: