Sizin için seçtiklerimiz

Bayan msn nickleri
Sitemizi çok sayıda bayan internet kullancısı ziyaret etmekte, bir çok konumuzda onlara da yer vermekteyiz.
http://guzel-msn-nickleri.blogspot.com/
Karizma msn nickleri
Msn'de avatarları düşündüğümüz de nickiniz de bizce karizmatik olmalı.
http://www.ziynet.net/
Asil msn nickleri
Bir Msn kullanıcısı olmak bize göre daima bir asillik belirtir, bunu sizde düşünmelisiniz.
http://www.komple.org/

Asik olunan nickler

*Gecenin karanlığında, güneşin ışığında, Suyun damlasında, selin coşkusunda, Kimi yanımdasın kimi rüyamda. Ama hep aklımdasın sakın unutma...

*Bırakma beni sevdiğim gidişine dayanamam, Hasret gözyaşlarımla kendimi avutamam, Dönerim dersin ama kadere inanamam, Bıraktığın anılarla sensiz yaşayamam...

*Seni seviyorum kelimesini sana benden başka kimse söylemesin,
Yalnız bana sakla dudaklarını seni benden başka kimse öpmesin,
Ne olurdu her seven sevilse sanki, bu dünyada aşktan güzel ne var ki,
Gel kollarıma öyle sarıl ki kimsenin çözmeye gücü yetmesin.

*Seni yüreğimden atabilsem atamıyorum, Seni gözlerimden silebilsem silemiyorum,
Sensizlik acısını çekemiyorum, Dönersen diye koştum camlara...Ama yoksun yine yok!

*ÖmRüM SeNi BeKLeMeKLe GeÇeCeKse ve öLüM SeNi BeKLerKeN GeLCeKSe BiLKi seNİ ORDADA BEKLEYECEĞİM..

*Küçükken çikolata için ağlıyordum şimdi ise senin için.

*Offf! Çok sıkıldım bu hayatın başka kanalı yok mu?
__________________________________________________ _______________
+°+ DünYaDa Hiç KimSeYe GüVenMe CünKi BeYaZ GüLüN BiLe GöLGeSi SiYahTir °+°

(h) BeLaLiYim BeLaLi Bu GöNüL SaNa SeVDaLi EgeR SaNa BirSeY oLuRSa YaKaRim Bu DünYaYi (h)

(%) SeNi SeVeRim, SeNi SeVeNide SeVeRim, SeNi BeNiM KaDaR SeVeNiDe KuRsUnA DiZeRim (%)

(l) SaNa GüLüM DeSeM SoLaR GiDerSin, SaNa MeLeGim DeSeM UçAr GiDeRsiN, aCaBa SeNi SeViYoRuM DeSeM Ne DerSin? (l)

Bir deniz düsün susuz, bir insan düsün mutsuz, bir gece düsün uykusuz, bir bahar düsün ciceksiz,birde beni düsün sensiz.

Dal rüzgari affetse bile, dal kirilmis bir kere.


aşık olunan nickler

0 yorum: