Sizin için seçtiklerimiz

Bayan msn nickleri
Sitemizi çok sayıda bayan internet kullancısı ziyaret etmekte, bir çok konumuzda onlara da yer vermekteyiz.
http://guzel-msn-nickleri.blogspot.com/
Karizma msn nickleri
Msn'de avatarları düşündüğümüz de nickiniz de bizce karizmatik olmalı.
http://www.ziynet.net/
Asil msn nickleri
Bir Msn kullanıcısı olmak bize göre daima bir asillik belirtir, bunu sizde düşünmelisiniz.
http://www.komple.org/

Psikolojik Felsefe Nickleri

*Gül nedir ki? Solup gider. Gün nedir ki? Gelip gider. Ateş nedir ki? Söner biter. Ama sana olan sevgim sonsuzdur, ancak mezarda biter.

*Bazen anlatmak zor geldi korktum, bazen cesurdum sen yoktun, ve artık bir karar aldım söylüyorum. Seni Çok ama Çok Seviyorum.

*Seni uzaktan sevmeyi, Bana bakmadan görmeyi, Seni duymadan dinlemeyi, Gözyaşlarımla gülmeyi, Kavuşmak için sabretmeyi, Herşeyi öğrendim ama sensiz olmayı asla...
__________________________________________________ _______________

*Bi gün gülen gözlerle gelip "ben mi dünya mı" diye soracaksın. Ben "dünya" diyeceğim ve sen çekip gideceksin ama bilmeyeceksin ki benim dünyam sensin!

*Aşığım diyene ölene değil, aşkından öleni sev. Yüzüne bakıp ağlatanı değil, tek başına seveni sev. Seviyorum diye boynuna sarılanı değil, incitirim diye boynuna sarılmayanı sev...

*O kadar güzelsin ki yüzüne bakamıyorum. Titriyor ellerim, ellerini tutamıyorum. Dolanıp sarasım geliyor saramıyorum. Öylesine bağlanmışım ki sensiz duramıyorum.

*Sen varya sen, ayni sigaram gibisin. Dumani gözlerin, külü dudaklarin. Yalniz aranizda bir fark var. Sigarami ben, beni ise sen yakiyorsun.

*Sen en büyük sevgiyi hak edecek kadar mükemmel ama herkesin hak edemeyecegi kadar özelsin...

*Seni görmeden durmak su, sensiz yaşamak nefes olsun. Susuz 3 gün yaşayabilirim ama nefessiz asla.!

*Birgün seni ne kadar sevdigimi soracaksin:Bir serçenin gözyasi kadar diyecegim,o kadarcik mi diyeceksin ama bilmeyeceksin ki serçeler agladiklari zaman ölürler..

0 yorum: