Sizin için seçtiklerimiz

Bayan msn nickleri
Sitemizi çok sayıda bayan internet kullancısı ziyaret etmekte, bir çok konumuzda onlara da yer vermekteyiz.
http://guzel-msn-nickleri.blogspot.com/
Karizma msn nickleri
Msn'de avatarları düşündüğümüz de nickiniz de bizce karizmatik olmalı.
http://www.ziynet.net/
Asil msn nickleri
Bir Msn kullanıcısı olmak bize göre daima bir asillik belirtir, bunu sizde düşünmelisiniz.
http://www.komple.org/

Super sekilli msn nickleri

# Eğer bir gün seni ne kadar sevdiğimi öğrenmek istersen yağmurlu bir havada dışarı çıkıp yağmur damlalarını say!
# Eğer bir gün ölüme gitmek istersen bana gel ki sana sensiz olmanın ölüm olduğunu anlatabileyim.
# Eğer bir gün sevmek istersen önce kendini sev,Daha sonrada istersen beni,Ama beni; beni sever gibi değil kendini sever gibi sevmelisin, Çünkü ben seni öyle sevdim.
# Eğer gökyüzü bir parça kağıt, deniz bir şişe mürekkep olsaydı yine de sana olan duygularımı yazmaya yetmezdi. Seni o kadar çok seviyorum ki...
# Eğer seni nasıl ve ne kadar sevdiğimi öğrenmek istiyorsan bana yeni bir dil bulmalısın çünkü sana olan sevgimi anlatmak için kelimeler bulamıyorum. Ama bir şeyi bil ki seni çok seviyorum?
# Eğilip gözlerime baktı: seni seyredebilirmişim dedi usulcacık. Sandım eylemlerin, insanların gözlerimde ve yüzümde oynaşmasını Seyredecek.
# Gam yemezdim sevgilim aşkın ile ölürsem, yine seni severdim şu dünyaya gelirsem, eğer gözlerinde başka bir hayal görürsem, ben o zaman sevgilim ben o zaman öLüRüM
# Gece bir başka giyer siyahini, ıyldızlar daha bir sönük olur ve hayat daha bir kahpe oynar oyununu sen yanımda yoksan eğer. Beyaz bir güvercin yolluyorum sana; kanatlarında mutluluk, yüreğinde sevgi ve sadakat, kar beyaz tüylerinde umut ve gagasında iyi geceler öpücüğü, uzat yanağını . Muuckk!!!
# Gece midir insani hüzünlendiren,yoksa insan midir hüzünlenmek için geceyi bekleyen?gece midir seni bana düşündüren yoksa ben miyim seni düşünmek için geceyi bekleyen ?
# Geceler seni sevdiğim kadar uzun olsaydı eğer inan ki yeryüzüne hiç güneş doğmazdı.
# Geceleri uzaklara çığlık olur sesim, denizden çıkan yosun kokusundan keskin sana özlemim, bu sabah sırf senin için aralandı gözlerim, günaydın benim Her$eyim..
# Gecenin sessizliğini dinle içinde beni bulacaksın.. Karanlığa bak yüzümü göreceksin.. Elini kalbine koy, gözlerini kapa ruhumu yolluyorum birazdan öPüLECEKSİN..
# Gençliğine güvenip erken derken belki elveda bile diyemezsin giderken.
# Gidenler yokluklarıyla değil giderken söyleyemedikleri sözler yüzünden hüzün verirler!
# GöZLERIN GöZLERIMDE, ELLERIN ELLERIMDE, KALBIN IÇIMDE VE RUHUN BEDENIMDE OLDUGU SüRECE SENI SONSUZA KADAR SEVECEGIM.
# GöZLERİNE BAKTIÐIM AN DüNYANIN YARISI YOK OLUYOR SENİNLE GEÇEN HER AN, SENSİZ GEÇENLERİ ZORLAŞ TIRIYOR... HER Ş EYİMSİN....
# GüZELSIN SIRINSIN, SAHANESIN. ÇEKTIGIM ÇILEYE TEK BAHANESIN. MELEKMI SEYTANMI BILMEMKI NESIN. TUZAKTAN TUZAGA ATSANDA OLUR. BEN SENI SEVIYORUM. SEN SEVMESENDE OLUR.
# Gökyüzü benim için ağlıyor, gözlerim ümitsizce SENİ arıyor, dudaklarım SENİN ismini saıyklıyor, kollarım SENİ sarmak istiyor ve SEVGİLİM kalbim SENİN için atıyor.
# Gökyüzü ıyldızlarla doluydu, ben hep seni düşünürken. Hüzün ıyldızları koydum adlarını, seni hatırlatıyor diye. Aynı onlar gibi sende benden çok uzaklardaydın.
# Gökyüzünde ıyldız çok ay bir tane..Yer yüzünde insan çok sen bir tane...
# Gönlüme taht kurdun, gönlümün sultani oldun, gece gökyüzünde parlayan ıyldızım, sabah ise ruhuma doğan güneşim oldun. Sevgililer günün kutlu olsun!
# Göz kırpardın uzaklardan sessizce. Bense hep seni bekledim, kırık kalbim, yaşlı gözlerimle.
# Gözleri uzaklıklar değil, bazen de göze alamadığımız yakınlıklar acıtır.
# Gözlerin Nehir,Kirpiklerin Köprü Olsun,Ben Tam üzerinden Geçerken İpler Kopsun,Düştüğüm O Yer DUDAKLARIN OLSUN...
# Gözlerin gözlerimde, ellerin ellerimde, aşkın içimde ve ruhun bedenimde olduğu sürece seni sevmeye devam edeceğim. Sevgililer günün kutlu olsun!
# Gözlerin nehir kirpiklerin köprü olsa, ben üzerinden geçerken ipler kopsa ve düştüğüm yer dudakların olsa.
# Gözlerin olmadan da kalbini göreceğimden habersizdin. Ve hatta sana bakmadan seni hissettiğimi bilmezdin
# Gözleriyle gözlerine göz koyanın, gözlerimle gözlerini oyarım. Gözlerini gözlerden sakin, gözlerin gözlerime lazım.


süper sekilli msn nickleri

0 yorum: