Sizin için seçtiklerimiz

Bayan msn nickleri
Sitemizi çok sayıda bayan internet kullancısı ziyaret etmekte, bir çok konumuzda onlara da yer vermekteyiz.
http://guzel-msn-nickleri.blogspot.com/
Karizma msn nickleri
Msn'de avatarları düşündüğümüz de nickiniz de bizce karizmatik olmalı.
http://www.ziynet.net/
Asil msn nickleri
Bir Msn kullanıcısı olmak bize göre daima bir asillik belirtir, bunu sizde düşünmelisiniz.
http://www.komple.org/

Super msn sozleri

» Önceleri hasreti hiç tatmadım .Yarimden hiç ayrı kalmadım biter diye takvimlere baktım.Zor geldi ayrılık alışamadım.

» Hep kalanlara gidenleri kattım.Bir gün yerine geçemediler.O kalanlara gidenleri kattım yine bir tane sen edemediler.


» Bir ömür boyu seninleyim desende istemem artık.Çünkü sen rüzgarın çoşturduğu bir toz bulutusun.Bugün bana esersin yarın ellere…

» Aşkımız su üzerine yazılan bir masaldı, göz kırpımı kısalığında kelebeğin ömrü uzunluğundaydı. Kalbimizde bir ömür boyu çekeceğimiz yaralar bıraktı

» Adını kalbime aşkla kazımıştım boşver aldırma belki bir gün silerim.Güzel bir rüyayı gerçek sanmıştım. Seni sevdiğim için özür dilerim.

» Bir gün seni unutmak zorunda kalırsam aşkımın küçüklüğüne değil, çaresizliğimin büyüklüğüne inan.

Aşk günah olmayacak kadar masum, köle olmayacak kadar özgür, unutulamayacak kadar derin, umulmayacak kadar yakın ve tek başına yaşanamayacak kadar özeldir

Yarı durgun olmamlı deniz, ya durmalı ya kudurmalı, sapına kadar saplnmayacaksa hançer, kınında durmalı.Ve seven ölene kadar sevmeyecekse baştan unutmalı

Aşk büyük bir yatırımdır! Çocuklarda faizidir.

Yaşamın kaynağı sevgi ise,eğer sevgi bir tutku,tutku bir amaç,amaç bir şeyleri biri ile paylaşmaksa,paylaşmak aşk,aşk hatırlamaksa HEP AKLIMDASIN…

Tükenen askımın sonbaharında nasıl sevdalandım bilemedim kimbilir kapını kac defa caldım seni SEVDİĞİMİ söyleyemedim

AŞK İYİ BİRŞEY OLSAYDI DÜNYADAKİ İLK CİNAYET ONUN YÜZÜNDEN İŞLENMEZDİ.
BİR GÜN KARŞILAŞIRIZ SENLE CEHENNEMDE OZAMAN;ANLARSIN DEĞERİN KALBİMDE

SEN KALP HIRSIZI OLARAK GİDERSİN ORAYA
BEN TANRIYI BIRAKIP SANA TAPTIM DİYE!!!

’İnşallah ol sen de böyle aşıl ol da bak birisine ben oldum da ne oldu sanki senin gibi birisine…!'’

seni yıldızlara benzetiyorum birtanem;onlar kadar uzak,onlar kadar erişilmezsin… Aranızdaki tek fark;onlar milyonlarca sen birtanesin…



süper nickler

0 yorum: