Sizin için seçtiklerimiz

Bayan msn nickleri
Sitemizi çok sayıda bayan internet kullancısı ziyaret etmekte, bir çok konumuzda onlara da yer vermekteyiz.
http://guzel-msn-nickleri.blogspot.com/
Karizma msn nickleri
Msn'de avatarları düşündüğümüz de nickiniz de bizce karizmatik olmalı.
http://www.ziynet.net/
Asil msn nickleri
Bir Msn kullanıcısı olmak bize göre daima bir asillik belirtir, bunu sizde düşünmelisiniz.
http://www.komple.org/

Ozgurluk Nickleri

_HuZuR_ÖzüR_DiLeMeLi_BaNa_UğRaMaDıĞı_HeR_GüN_iÇiN_
_KARAGÜMRÜK MERKEZ ATEŞ EDER HERKES
_KimiNe göRe KraLım! , KimiNe göRe yaLanıM! Şan Şöhret Sizin Olsun Ben Falanım Filanım...
_KRAL GİBİ YASAYIP KOPEK GIBI ÖLMEKTENSE KOPEK GIBI YASAYIP KRAL GIBI ÖLURUSÜN(DOGU YAKASI TARZI)
_BeN SiGaRa TiRyaKiSi DeğiLiM SiGaRa iÇeRKeN DüŞüNDüĞüMüN TiRYaKiSiYiM.
_Bu aLeMDe 3 KiŞi KaLMıŞıM:GuRuRuM,SiLaHıM ve SeN..
_aşk bir kumar ya ben masaya kalbimi koydum hayatımı kaybettimss
_HAYATTA HİÇKİMSEYE GÜVENME !!! UNUTMA Kİ BEYAZ GÜLÜN BİLE GÖLGESİ SİYAHTIR !!!
_Sevda" diye bir kuş gönlüme konmuş, meğer gecikmiş bir sevda bizi bekliyormuş!!!
_Güzel yüzlü olmak elimizde değil ama.. Gülen yüzlü olmak elimizde..
_AğLaMaYı BiLmEyEn GözLeR;;SeVmEyİdE BiLmEzLeR........
_!!Duydumki "beni unutsun" demissin..acaba hic düsündünmü,hatirlanmaya DEGERMISIN?!
_HeP BöYLe GuRuRLu GeZeRiM SaNMa SeNiNDe BoYNuNu BüKeNLeR oLuR.
HeR ZaMaN aĞLaTıP GüLeRiM SaNMa ZuLMüNe KaRŞıLıK VeReNLeR oLuR!!!!!
_rakıyı susuz sigarayı filtresiz içtik.sevgiye sınır çizmedik dostluga fiyat biçmedik bizde hata olur ama yanlış asla
_YaK BiR SiGaRa VeR GeRiYe DöNmEz BeNiMLe öLMeYeN DüŞüNCeLeR BöLMeZ YaK BiR SiGaRa VeR YiNe DöN GeL
_DaLıMıZı KeSeNiN aGaCıNı KoKuNDeN KeSeRiZ••••
_asıL ßiLqiLi ki$i , ßiLmediqini ßiLen ki$idiR.... sokRateS..
_Silgi kullanmadan resim çizme sanatına hayat denilmektedir
_Bayraklari Bayrak yapan üstündeki kandir, eger ugruna ölen varsa Vatandir

0 yorum: