Sizin için seçtiklerimiz

Bayan msn nickleri
Sitemizi çok sayıda bayan internet kullancısı ziyaret etmekte, bir çok konumuzda onlara da yer vermekteyiz.
http://guzel-msn-nickleri.blogspot.com/
Karizma msn nickleri
Msn'de avatarları düşündüğümüz de nickiniz de bizce karizmatik olmalı.
http://www.ziynet.net/
Asil msn nickleri
Bir Msn kullanıcısı olmak bize göre daima bir asillik belirtir, bunu sizde düşünmelisiniz.
http://www.komple.org/

ASKIM Nickleri

# Beyaz bir güvercin yolluyorum sana; kanatlarında mutluluk, yüreğinde sevgi ve sadakat, kar beyaz tüylerinde umut ve gagasında iyi geceler öpücüğü, yanağını uzat.
# Bir bakışın manası hiç bir sözde yok..! Bir bakış bazen zehir bazen şifa verir. Bir bakış bir bakışı aslından emin eder. Unutma bir tanem sevenler daima gözleriyle yemin eder.
# Bilinmeyen diyarlarda yürüyorum. Unutulmak korkusuyla her an ağlıyorum. Rüyalarımda gördüğüm tarifi zor kız, beni vursunlar ama sana dokunmasınlar.Umut iklimine seni yazsınlar!
# Biliyorsun her gökkuşağının bittiği yerde bir hazine saklanırmış. Eskiler böyle der. Gökusagini takip ettim geçenlerde sende bitti... En değerli hazinemsin benim, canimsin. Sevgililer günümüz kutlu olsun.
# Biliyorum Sen Güneşsin Etrafında Binlerce Gezegen Var, Ama Sende Biliyorsun Ki Ben Dünyaıym Ve Bir Tek Bende Hayat Var..
# Biliyorum okuduğun kitaplar gibiyim senin için yeri gelince hatırlanacak SENSE YAKTIÐIM Ş İİRLER GİBİSİN HİÇ AKLIMDAN ÇIKMAYACAK
# Bilmezler yalnız yaşamayanlar nasıl korku verir sessizlik insana; insan nasıl konuşur kendisiyle; nasıl koşar aynalara. Bir cana hasret, bilmezler...
# Bir an buruk bir acı saplanırsa yüreğine, gözlerin zamansız takılırsa, kulakların zamansız deli gibi çınlarsa bil ki bir yerlerde özlemişsindir beni.
# Bir aptalın sizi öpmesine izin verin ama bir öpücüğün sizi aptal etmesine asla!
# Bir demet gül vermek isterim sana. Güllerden güzelsin aslında. Gülü bir gün, seni sonsuza dek seviyorum.
# Bir deniz düşün "susuz", bir gece düşün "uykusuz", bir insan düşün "sevgisiz", bir bahar düşün "çiçeksiz", bir de beni düşün "sensiz"...
# Bir erkekle mutlu olmak için onu çokça anlaıyp az da olsa sevmek; bir kadınla mutlu olmak içinse onu çokça sevip, anlamaya hiç çalışmamak gerekir.
# Bir göz yaşı akıttım uğrunda yine..Yine seni anımsadım ve ağladım. Ama son gözyaşları..Sanma ki seni unuttuğumdan! Seni ölene kadar seveceğim derdim ya hep söz seveceğim o ana dek!
# Bir gül olmak isterdim neden mi? Beni koparıp kokladığında vücudunun derinliklerine girip, Bir daha oradan çıkmamak için.. Seni Seviyorum..
# Bir gün bir rüzgar eserse oralara.Benim sana olan sevgimi fısıldarsa kulağına unutma sende bana bir tutam sevgi yolla........
# Bir gün dudakların kurursa okyanusu getiririm sana, aksam ayazında titrersen güneşi getiririm sana, eğer gönlün bir sevgi ararsa kalbimi söküp getiririm sana...
# Bir gün güzel gözlerin yaşlarla dolarsa deme bana sen yaktın..Sen isteyerek yandın!!
# Bir gün sevgilim sordu aşk nedir diye... Biraz zaman istedim düşüneyim diye, ertesi gün gördüm onu bir başkası ile, kulağına fısıldadım aşk izdiraptir diye.
# Bir gün sıyrılacağız olup bitenlerin arasından.Anılar kalacak. Anılar eritecek içimizi.Belki de kavuşacağız İMKANSIZIM sonsuza kadar
# Bir gün zaman ellerinden kayar tutamazsın hasretle yanar yüreğin unutamazsın öylesine bendesin ve öylesine sende olurum ki istesen de beni unutamazsın..
# Bir gün öleceğimi biliyorum beni gömenlere söyle ki, ellerimi açmasınlar. Çünkü elerimin içinde ellerinin sıcaklığını götüreceğim..
# Bir insanın idealleri olmalı, sonsuzluk gibi. Bir insanin özlemi olmalı, özlemle açan çiçekler gibi. Bir insanin bir tanesi olmalı, tıpkı senin gibi.
# Bir insanı sevmek onunla yaşlanmaıy kabul etmek demektir benim için. Ben seni seviyorum ve bir ömür boyu seninle olmak istiyorum.

aşkım nickleri

0 yorum: