Sizin için seçtiklerimiz

Bayan msn nickleri
Sitemizi çok sayıda bayan internet kullancısı ziyaret etmekte, bir çok konumuzda onlara da yer vermekteyiz.
http://guzel-msn-nickleri.blogspot.com/
Karizma msn nickleri
Msn'de avatarları düşündüğümüz de nickiniz de bizce karizmatik olmalı.
http://www.ziynet.net/
Asil msn nickleri
Bir Msn kullanıcısı olmak bize göre daima bir asillik belirtir, bunu sizde düşünmelisiniz.
http://www.komple.org/

Ask Nick Sozleri

Bilirmisin kaç kere seni düsünüp senin için içtim serefine degil serefsizligine içtim serefsiz!

Simarik kizda vefa aramak, Zehirde sifa aramaya benzer

Güzel kiz insani mutlu eder. kötü kiz ise filozof eder.

Yollar durusuma kizlar gülüsüme hasta

Bu güzellik, bu zeka, bu akil, hele su anlam dolu gözlerin büyüsü Allah bütün guzellikleri bir yerde toplamis. Neyse kendimden çok bahsettim senden naber?

SeNi SeViYoRuM, SaNa TaPiYoRuM.. SaKiN iNaNMa CuNKU atiYoRuM !!!

denize bakiyom seni goruyom,gokyuzune bakiyom seni goruyom,yildizlara baktim seni gordum.... Allah kahretsin cekilsene lan okuz

Aşk bir kadının yaşamının tüm öyküsü erkeğin ise yalnızca bir serüvenidir...

Aşk bir turşu suyudur. İçmeyenin ağzı sulanır içenin de midesi bulanır

Bir kadinin kalbi uçsuz bucaksiz bir okyanusu içinde barindiracak kadar genistir.

Bir kadin ya sever, ya da nefret eder; ortasi yoktur.

Kadinlari anlamak kadin olmak kadar zordur...

Kadin bir çicektir erkekse etrafinda uçan pis bir böcek

bir erkegi mutlu edebilmek ONU için çÜzgünüma anlayip az da olsa sevmeli,bir kadini mutlu edebilmeK için ONU,çÜzgünüma sevip hiç anlamaya çalismamak gerekir...

Kadinlar duygu yüklü bir gemi gibidir denizde dalgar vurdukça etrafa nese saçarlar... Bazende dümdüz deniz üzerinde sessizce kaçarlar...

Dediklerine bakilirsa yeryüzünde aramislar aramislar, bir tek dilsiz kadin bulamamislar.

Sevmesende beni Özledim sesini Git desemde yine gitmesen..bebegim benim hayalet sevgilim..

Sevdim Seni Bir Kere Ba$kasini Sevemem Delii Diyorlar Bana Desinler Degi$emem..

Endamin yeter gozlerin yeter ugramasin sana ne huzun ne keder kalbim senden senden vazgecmeyecek korkma icimde askin hic bitmiyecek

0 yorum: