Sizin için seçtiklerimiz

Bayan msn nickleri
Sitemizi çok sayıda bayan internet kullancısı ziyaret etmekte, bir çok konumuzda onlara da yer vermekteyiz.
http://guzel-msn-nickleri.blogspot.com/
Karizma msn nickleri
Msn'de avatarları düşündüğümüz de nickiniz de bizce karizmatik olmalı.
http://www.ziynet.net/
Asil msn nickleri
Bir Msn kullanıcısı olmak bize göre daima bir asillik belirtir, bunu sizde düşünmelisiniz.
http://www.komple.org/

Karisik nickler

# Bütün mevsimleri bir günde, bütün ıylları bir mevsimde yasamaya razııym seninle... Bir tutam sevinç, bir tutam umut ve bir tutam mutluluk gönderiyorum sana.
# Bütün resimler sana benziyor hayret bütün aynalarda sen varsın simdi sigaramsın dudaklarımda biraz sonra bir kağıt ve aksam içtiğim içki olacaksın..
# Büyük aşklar engeller karşısında yok olup gitmeyen, bir o kadar büyüyerek bir çığ halini aşan aşklardır. Benim aşkımda bunlardan biri, yüreğim ve sen bir bütünsün bunu unutma.....
# Bırakıp gittin beni..Seni unuttum sanma, zaman alışmaıy öğretti belki ama unutmaıy asla...
# Deniz kumlardaki izleri siler ama hiç bir şey kalbimdeki sevgini silemez. Seni ölene dek seveceğim.
# Denizi içerken maviler takıldı boğazıma, karaya vuran balık gibi çırpınıyorum. Mavi gözlerini özlüyorum. Sevgililer günün kutlu olsun.
# Derin ve ihtiraslı sev.Kalbin kırılabilir ama hayatı dolu dolu yaşamanın tek yoludur.
# Doğan her günün sabahında içimde gözlerini görebilmek aşkı olmasa, inan hiçbir şeye değmezdi yasamak. Sevgililer günün kutlu olsun!
# Doğan her günün sabahında, içimde gözlerini görebilmek aşkı olmasa, inan hiçbir şeye değmezdi yasamak..
# Dumanımda o vardı, sigaraıy bıraktım; kadehimde o vardı, içkiyi bıraktım; rüyalarımda o vardı uyumaıy bıraktım; baktım ki onsuz olmuyor, yaşamaıy bıraktım!
# Dünyada iki kor tanıdım; biri beni görmeyen sen, biri de senden başkasını görmeyen ben...
# Durup sebepsiz yere ağladığın oluyor mu?Sonra özlemin alevler gibi fışkırıyor mu her yerinden?Akşama yakın saatlerde bir efkar basıyor mu içini?Onu çiçeklerden kuşlardan bile kıskanıyor musun?Yokluğunda dünya sana zindan oluyor mu? Seviyorsun o zaman...
# Duygular vardır anlatılmayan sevgiler vardır kelimelere sığmayan bakışlar vardır insani ağlatan insanlar vardır ki asla unutulmayan, iste sende onlardansın!!!
# Dün gece sen uyurken kızıla boyadım denizleri, uçurumdan attım sessizliği, haber saldım rüzgarlara, fısıldasınlar kulağına seni ne kadar çok özlediğimi...
# Dünde, bugünde, yarında. Yüreğin kadar yanındaıym. Kendini yalnız hissettiğinde elini kalbine koy; ben hep ordaıym!
# Dünyada 2 renk gül olsun,biri kırmızı diğeri beyaz,sen beni unutursan kırmızılar solsun,ben seni unutursam beyazlar kefenim olsun.
# Dünyada bir çok insan var.Kimi mutlu kimi mutsuz, Kimi ağlaıyp kimi gülüyor ama güzelliklere ve mutluluğa laıyk bir insan var o da su an mesajımı okuyor...
# Dünyada hiç kimse için ağlamaya değmez, değende ağlatmaz zaten, eğer bir gün ağlarsan başını dik tut ki göz yaşların ağladığın insan kadar alçalmasın..
# Dünyadaki herkes için herhangi birisin ama herhangi biri için dünyalara değersin...Ne yazık gönlümde esirsin..Cezan bir ömür sevilmek hemde sevildiğini hiç bilmeden...
# Dünyan öyle bir kararsın ki, seni aydınlatan tek ışık gözlerim olsun
# Düşünüyorum da; düşüncelerin en güzeli senin beni düşünüp düşünmediğini düşünürken, düşünüyor olmanı düşünmek galiba)
# Eğer beni bu sokakta,bu semtte,bu şehirde bulamazsan sevgilim bilki ben, Gözlerinin daldığı yerdeyim...
# Eğer çölde bir çiçek olsan; seni kaybetmemek ; için gozyaslarimla sulardım Eğer gözümdeki bir damla yas olsaydın; seni kaybetmemek; için hiç ağlamazdım..
# Eğer gökyüzü bir parça kağıt, deniz bir sise mürekkep olsaydı yine de sana olan duygularımı yazmaya yetmezdi. Seni o kadar çok seviyorum ki.
# Eğer seni nasıl ve ne kadar sevdiğimi öğrenmek istiyorsan bana yeni bir dil bulmalısın çünkü sana olan sevgimi anlatmak için kelimeler bulamıyorum. Ama bir şeyi bil ki seni çok seviyorum.
# En güzel yarınlar senin olsun, sen buna laiksin ömrün mutluluklarla dolsun. Eğer gün gelir de sen beni unutursan, inan ki tatlım canin sağ olsun.
# Erkekler kadınların ilk aşkı, kadınlarda erkeklerin son aşkı olmak isterler.
# Eğer bir gün aşkın ölürse onu doğduğu yere göm kalbine !!
# Eğer bir gün gök yüzünün kara mavi çizgisinde bir kırlangıç sürüsü görürsen bilgi kanatlarındaki buruk gülümsemelerle, ıslak tebessümler benden sana kalanlardır.. Ş ahinim oy şahinim; çekemezsen gülün nazını ne dikenine dokun ne gülü incit..


karisik nickler

0 yorum: