Sizin için seçtiklerimiz

Bayan msn nickleri
Sitemizi çok sayıda bayan internet kullancısı ziyaret etmekte, bir çok konumuzda onlara da yer vermekteyiz.
http://guzel-msn-nickleri.blogspot.com/
Karizma msn nickleri
Msn'de avatarları düşündüğümüz de nickiniz de bizce karizmatik olmalı.
http://www.ziynet.net/
Asil msn nickleri
Bir Msn kullanıcısı olmak bize göre daima bir asillik belirtir, bunu sizde düşünmelisiniz.
http://www.komple.org/

Seni seviyorum nickleri

# Kuyruklu ıyldızlar vardır, dünyaya yetmiş ıylda bir gelirler. İnsanlar onu hayati boyunca belki bir kez görürler. Ben o ıyldızı gördüm, o da sensin bir tanem.
# KüÇüK KELEBEGIN TüL KANATLARININ PIRILTILI TOZLARI PARMAK UÇLARIMA KARISTI ONLAR ORDAN NE ZAMAN UÇARLAR SEN YüREGIMDEN NE ZAMAN?
# Küçüktüm, adam olmadı dediler, adam oldum, sevmedi dediler, sevdim, uğruna ölmedi dediler, öldüm, iş işten geçti, dediler...
# Kırıyorsa sözlerim susarım bir daha konuşmam.rahatsız ediyorsa varlığım ölürüm karşına çıkmam.rahatsız eden sevgim ise;üZGüNüM ONA ENGEL OLAMAM...
# Maviler giyer bulut olurum, yeşiller giyer bahar olurum, bakarsın bir gün beyazlar giyer senin olurum.
# Meleklerin saçları salkım salkım, havada dondurmadan kaleler ve her yerde kuştüyü vadiler.
# Mutlu olmaıy biliyorsan, sevmeyi bileceksin gerçekten seviyorsan, ömrünü vereceksin.
# Mürekkepten denizler, kağıttan gemiler yaptım. Sonra ismini her yere yazdım. İsmini yazınca seni sevdiğimi sandın, ben seni sevmedim sana taptım!..
# NASIL DOLDURDUYSAN HAYATIMI VARLIGINLA, BENDE YAZMAK ISTERIM ADIMI DEFALARCA DUDAKLARIMLA DUDAKLARINA.
# Nasıl ki uzaktaki ıyldız parlak gelirse insana, uzakta olduğun için tutkunum sana! Hani en güzel aşklar imkansız gelir ya insana, imkansız olduğun için tutkunum sana.
# Ne Güneşi İstiyorum Karanlığıma Ne De ıyldızları İstiyorum Gece Yarılarında... Çok Değil Bir Tek Seni İstiyorum Yalnızlığıma!!!
# Ne aradıysam bilki sende bulmuşum Senden öncesi yoktu seninle var olmuşum Sende bütün özlemler Sende bütün gelecek Beni bende arama Ben artık sen olmuşum.
# Ne hasta bekler sabahı , Ne taze ölüyü mezar, Ne de şeytan bir günahı , seni beklediğim kadar... Geçti istemem gelmeni, Yokluğunda buldum seni, Bırak vehmimde gölgeni ,Gelme artık neye yarar...
# Ne haz var senden ayrı, Ne bir tat senden öte. Bir yüzünü görmek bile, değer bin bir zahmete. Vereceğin her acı gönülden kabulümdür.! Sendeki cehennemi değişmem bin cennete...
# Ne seni benden daha fazla seven, nede benim sana daha fazla verebileceğim sevgim var. Anla işte seni ne kadar sevdiğimi mavişim...
# Ne seni unutmak gibi bir çaba var yüreğimde,Nede aşkımı körükleyen bir rüzgar , Ne seni görmeden durabilecek kadar güçlüyüm, Ne de kaybetmeye dayanacak kalbim var.
# Ne sözler ne de cümleler lazım bize. Bir bakış, bir tebessüm yeter de artar bize.
# Ne varsa aradığım bil ki sende bulmuşum, senden önce yoktum seninle var olmuşum, sende bütün ümitler sende bütün hayaller, beni sende arama ben zaten sen ölmüşüm..
# Ne zaman sağır bir ressam, kristal bir zemin üzerine düşen gülün sesinin resmini çizerse,işte o zaman seni unutur bir başkasını severim...
# Ne zaman tutsam ellerini gözlerimin önünden mevsimler geçer, ne zaman gözlerin gözlerime değse saman yolundan bir ıyldız düşer.
# kadar güzelsin ki yüzüne bakamıyorum. Titriyor ellerim, ellerini tutamıyorum. öylesine bağlanmışım ki sensiz duramıyorum.
# sevdi, sonunda kendi kendini buldu.Ne var ki, insanların büyük çoğunluğu kendi kendilerini KAYBETMEK için sever.Sevilmek mutluluk değildir.Her insan kendi kendini sever;ama mutluluk bir başkasını SEVMEKTİR...Verdiğin bütün acılara dayanıyorsam;seni özlediğim içindir.Beklemenin korkunç zehiri öldürmüyorsa beni;seni özlediğim içindir.Yaşıyorsam;içimde umut varsa,yine seni özlediğim içindir. Seni bunca özlemesem; bunca sevemezdim ki!


seni seviyorum nickleri

0 yorum: