Sizin için seçtiklerimiz

Bayan msn nickleri
Sitemizi çok sayıda bayan internet kullancısı ziyaret etmekte, bir çok konumuzda onlara da yer vermekteyiz.
http://guzel-msn-nickleri.blogspot.com/
Karizma msn nickleri
Msn'de avatarları düşündüğümüz de nickiniz de bizce karizmatik olmalı.
http://www.ziynet.net/
Asil msn nickleri
Bir Msn kullanıcısı olmak bize göre daima bir asillik belirtir, bunu sizde düşünmelisiniz.
http://www.komple.org/

Yagmur ve Ozlem Nickleri

Beni çagirdigini bir defa duyabilsem Avuçlarimda ates, yorgun gözlerimde nem Asarak denizleri bir gün kapina gelsem Basimi duvarlara vurup ölsem diyorum

Dün kopan bir yaprakti,düsen bir kuru daldi Bugünden güzel degil bulacagin yarinda Aç ellerini bir bak yanan avuçlarinda Dün gitmis yarin yok bize bir bugün kaldi

Bak büütün güzelliklerin tümü sende Bak sende gülümsüyor en amansiz özlemler Unut bir yerde bensiz oldugunu, çaresiz Ayriliklar sevenlerle yücelir Hadi sil gözlerini Gülsene! ..

Bitimsiz bir sevdadir yasamak Sevmekse en güzeli mutluluklarin Sense içimde en tanrisal gerçeksin Iste yüregim bildigince çarpiyor sen, sen diye Sende gözlerim, sende ellerim, sende sen olan varligim Düsünsene! ..

Bakma sen yagmurlarin sagnak döküldügüne Bakma sen gecelerin karanligina Bu pembe umut sütten de beyaz Bu senli hayal gülden de kirmizi Iste renk renk çiçekleri askimizin Görsene! ..

Ve bir gün dur diyecegim geçip giden zamana Son kursunu sikacagim sensizlige Öbek öbek mutluluklar tasiyacagim dag eteklerinden
Sana gökten yildizlari koparacagim bir bir Sana bitmez tükenmez sevdalar getirecegim Beklesene!..

Istemem sevgili yüzüme gülme Eger ki sonunda aglatacaksan Istemem sevgilim ümitler verme Sonunda dünyami karartacaksan

Ben aski ölümsüz bilenlerdenim Bir ömür boyunca sevenlerdenim Ellerin ellerime degmesin derim Eger ki sonunda birakacaksan

Atesleri kül ederdim Kursunlari gül ederdim Su daglari yol yapardim, Acilari bal yapardim ben olsam..

Ben olsam ah ben olsam O daglarda ben olsam O yollarda ben olsam Oralarda ben olsam Sokaklara ask yazardim Acilara son yazardim
ben olsam.

Her yagmur bir gok bulur Her yesil bir dal Her deniz bir marti Her dogan gunes kuytu bulut kendine Ama ben senden baska sen bulamamki.

0 yorum: