Sizin için seçtiklerimiz

Bayan msn nickleri
Sitemizi çok sayıda bayan internet kullancısı ziyaret etmekte, bir çok konumuzda onlara da yer vermekteyiz.
http://guzel-msn-nickleri.blogspot.com/
Karizma msn nickleri
Msn'de avatarları düşündüğümüz de nickiniz de bizce karizmatik olmalı.
http://www.ziynet.net/
Asil msn nickleri
Bir Msn kullanıcısı olmak bize göre daima bir asillik belirtir, bunu sizde düşünmelisiniz.
http://www.komple.org/

Delikanli Nickler

Biz her ne kadar sosyetenin cilalı taşlarında dans etmesini bilmesekte, soğuk dolunayda şeytanla azraille dans etmesini iyi biliriz.

Depremle girdin gönlüme,fay hattı çizdin yüreğime,artçılar hala devam etmekte, özlenmektesin bitanem dokuz nokta dokuz şiddetinde

Seviyorum sevmenin acı verdiğini; her sevenin sevilmediğini bile bile ! ama yinede bir umut taşıyorum belki SEVEN SEVİLİR diye !!!

Bugün sigaramın üzerine adını yazdım sigaram bittiğinde seni unutacam sanmıştım ne bilirdimki seni nefes içime çektiğimi…

Güzellik; sadece güzel olan şeylerde değil, Güzel görmek istediğin herşeydedir…

Hayat bir şekilde elbet devam edecek birde içinde sen olsan işte o zaman her yer yeşerecek.

O vefasız kalbin hissetmesede.. Sana bu şarkıyı dinleteceğim.. Bu aşkın uğruna ömrüm bitsede.. Sana sevmeyi öğreteceğim…


Sen yıldızlar kadar parlak ve güzelsin,ama aranızdaki fark onlar milyonlarca, sen ise bir tanesin…

Bir gün yağmura yakalanırsan benden kaçtığın gibi yağmurdanda kaç çünkü bulutların arasında kaybolan aşkı için ağlayan benim..

Sen dünyaya sürgün gönderilmiş bir meleksin ve ben seni o kadar çok seveceğim birdaha cennetine dönemeyeceksin

Seni her sabah ilk görenin güneş olması ne acı. Oysaki seni her an görmeye can atan kalbimin olduğunu bilse birdaha asla doğmazdı.

Keşke dağlarda gelincik olsaydımda okşamsını bilen avuçlarının içinde solsaydım

Unuttuklarını anımsa, Kaybettiysen ara, Özlediysen git bul, Kırdıysan af dile, Kırıldıysan affet. Çünkü hayat çok kısa…

Dünya da iki çeşit gül olsun biri kırmızı diğeri beyaz sen beni unutursan kırmızı güller solsun ben seni unutursam beyaz güller kefenim olsun

Hiç kimsenin adını bilmediği bir duygudur yüreğimde sana karşı beslediklerim, bu duygu seni tanımakla başladı ve sonsuza dek sürecek bitanem

0 yorum: