Sizin için seçtiklerimiz

Bayan msn nickleri
Sitemizi çok sayıda bayan internet kullancısı ziyaret etmekte, bir çok konumuzda onlara da yer vermekteyiz.
http://guzel-msn-nickleri.blogspot.com/
Karizma msn nickleri
Msn'de avatarları düşündüğümüz de nickiniz de bizce karizmatik olmalı.
http://www.ziynet.net/
Asil msn nickleri
Bir Msn kullanıcısı olmak bize göre daima bir asillik belirtir, bunu sizde düşünmelisiniz.
http://www.komple.org/

Sekilli Etkileyici Nickler

Kurtlar Vadisi Sözleri

Yaşamak için yalvarmadık ölmek için yalvarmayız

Dostum olmaz, hasmım yaşamaz.

Ölenin arkasından ağlamaki, sen öldükten sonrada arkandan ağlıyan bırakma !!

Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar. Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar.

Her zaman mutluluğun doruğundayken gülünmez, bazen sırf hayata gıcıklık olsun diye uçurum kenarındayken bile gülümseyeceksin.

Bir yerde küçük insanların büyük gölgeleri oluşuyorsa orada güneş batıyor demektir.

Eğer birisi seni aldatmışsa bu onun suçudur. Eğer o kişi seni pek çok kere aldatmışsa bu senin suçundur.

Asla birilerinin umudunu kırma, belkide sahip oldukları tek şey o'dur.

Hayatta edindiğim tecrübeler, yediğim kazıkların toplamıdır.

Aynı dili konuşanlar değil, aynı duyguyu paylaşanlar anlaşabilir.

Dostun dostumdur, düşmanın düşmanım.

Ölüm, ölüm dediğin nedir ki gülüm ? Ben senin için yaşamayı göze almışım..

Kaç ölüm adını değiştirir usta?

Hayatta hiç bir şey tesadüf değildir.

Sonunu düşünenler kahraman olamaz.

Kurtlar Vadisi'nde zaman ölüme doğru ilerler.

Kurtlar Vadisi'nde son, ölümden önceki son çıkıştır.

Kurtlar Vadisi'nde duello, akle yelkovanın buluştukları andır.

Kurtlar Vadisi'nde bela, kişinin sevdiklerinden gelir.

Sadakat, Kurtlar Vadisi'nin en güçlü panzehiridir.

Herşeyin, zamanı var; yaşamanın, sevmenin, hatta ölmenin bile..

Beyazın kaderi kirlenmek, siyahın kaderi suçlanmaktır.

Kurtlar Vadisi'nde ölmek, en büyük maceradır!

Kurtlar Vadisi'nde ölüm, yaşamdan daha gerçektir.

Kurtlar Vadisi'nde kimse canından emin olamaz...

Kurtlar Vadisi'nde sürek avı hiç bitmez.

Dünya bir gündür, o da bugündür!

Biz belimize silahı silahla vurulmak için koyduk.

Senden bir tane daha yoksa, eyvallah diyeceksin.

Büyük güç, büyük sorumluluk ister.

Sen, sen ol! Asla biz olma.

Atasını tanımayan, it peşinde gezer!
---------------------------------------------------------

Espirili Aşk nickleri

Erkekler belediye otobusu gibidir. Birini kacirirsan bes dakika sonra oburu gelir.

Ona kalbimi verdim saklasin diye, salak buzdolabina koymus bozulmasin diye.

Ben ona baktim, o bana bakti, simdi dort cocuga bakiyoruz.

Savasma sevis, sevisirken zaten savasiyorsun.

Sana sarilmayi o kadar cok seviyorum ki. Cunku o sirada yuzune bakmam gerekmiyor.

Ask elmayi yemekle baslar, ayvayi yemekle biter.

Kizlar artik beyaz yatli prenslerini bekliyorlar.

Asik olup izdirap cekecegime, nezle olup burnumu cekerim.

Bunu iyi belle Cehennem buz tutuncaya kadar seni sevecegim

Askimizin suya dusecegini bilseydim balik olurdum.

Fazla mendiliniz varmi, asik olmusumda!

ASika bagdat sorulmaz, aninda korkup tuyer.

Ask bir sudur. Eee isin butun espirisi bu mudur?

Ask bir otomobil gibidir yedek parcalari surekli degisir.

Sabahlari kahvalti yapmiyorum cunku seni dusunuyorum. Oglenleri yemek yemiyorum cunku seni dusunuyorum. Gece olunca uyuyamiyorum cunku açım.

-------------------------------------------------------

Msn Gaffur Nickleri
Avrupa Yakası gaffur sözleri nickleri

dün webcamde yaptığın hareket neydi ? webcamini tenhada çöpe atarım kanka.

msnde canımı sıktın , seni haddimin dışını atarım, orada dans ederiz kanka.

bak msnde bana umursamaz tavırlar yapma kankaa , bilinç altına günah tohumları ekerim!

msnde bana artislik yapma kanka , seni bilinç altında tedirgin ederim.

bana msn de numara yapma kankaaa bilgisayarını virüsle kıstırırım.

bana ayak yapma kanka, bak bilinç altında çekirdek yerim.

neden msn e geldiğin halde çevrimdışı pusuda bekliyorsun kanka ? seni çevrimdışı kıstırırım.

Msnde ifadelerimi görüyormüsün ? kendimi nasıl ifade ettiği idrak ediyormüsün ? bize gelsene...

(titreşimden sonra)Neden dün çevrimdışı oldun ?Neden beni sattın kanka ? bu matkapı görüyor müsün ?(duvara doğru dıııırrrrrrr...)

0 yorum: