Sizin için seçtiklerimiz

Bayan msn nickleri
Sitemizi çok sayıda bayan internet kullancısı ziyaret etmekte, bir çok konumuzda onlara da yer vermekteyiz.
http://guzel-msn-nickleri.blogspot.com/
Karizma msn nickleri
Msn'de avatarları düşündüğümüz de nickiniz de bizce karizmatik olmalı.
http://www.ziynet.net/
Asil msn nickleri
Bir Msn kullanıcısı olmak bize göre daima bir asillik belirtir, bunu sizde düşünmelisiniz.
http://www.komple.org/

Kirilgan Kirilmis Sozler

Inan ki! Kirilmis bir ayna gibi Paramparça, kirik dökük askimiz Çaresizligin, ümitsizligin türküsü Türkülerin en içlisi, en hüzünlüsü Büyük askimiz

Zannetme ki hersey bitti sevdigim; Birgün yeserecek su sararmis yapraklar. Ve bundan sonra kim severse dünyada; Seni ve beni hatirlayacaklar

Sen benim gökyüzümdün, denizim, topragimdin, Simdi bir hatira olamazsin belirsiz, uzak Biliyorsun bazi seyler vardir elimizde olmayan
Iste öyle imkansiz birsey seni unutmak.

Su anda hiç bir sey mümkün degil. Su anda her seyden ayri, her seyden uzak ve her seyden mahrumum ben. Su anda sadece yalnizlik ve kahir.

Sarkisiz ve sensiz kaldigim nice aksamlar Gözlerin geçer aklimdan özlemler içinde Gözlerin bir çigan müzigi güzelliginde
Kirpiklerinde keman, bebeklerinde gitar...

Bir daha dünyaya gelsem Yine seni severdim Beni üzesin diye Beni deli divane edesin diye

Seni görmedigim günler Karanliktayim, katran gecelerdeyim Cehennem misali bir yerdeyim Bir demir nasil paslanir, bir elma nasil çürürse Iste öyleyim...

Gözleri namuslu namuslu parlar insanlarin Gökyüzü inadina mavi Yasamak inadina güzel Bu sehirde sen varsan...

Bütün kadehlerimi hep sana adiyorum Hep senin için bu bir bir bosalan siseler Umutsuzlugum, sarhoslugum senin eserin
Senin yüzünden bu delicesine içmeler

Dayanmak zor yalnizligina aksamlarin Unutmak mümkün degil seni bir sarki gibi Agir agir ilerleyen bu zaman içinde
Her an bir sarhosluktur sensizligin verdigi

Bir gün anlarsin hayal kurmayi; Beklemeyi, ümit etmeyi. Lanet edersin yasadigina... Maziden ne kalmissa yirtar atarsin..
Seni sevdigimi iste o gün anlarsin.

Bir pinarsin içilen ama hiç kanilmayan Seveni yaniltmayan, sevince yanilmayan Özlenen sen, özleyen sen, özleten sen Varken doyulmayansin, yokken dayanilmayan

Her sey sagir içimde ne siir ne musiki Dünyadan bezginligim dünyalar kadar eski Öylesine çözülmüs, öyle dagilmisim ki Bu ne bitmez ayrilik bu ne özlem diyorum

0 yorum: