Sizin için seçtiklerimiz

Bayan msn nickleri
Sitemizi çok sayıda bayan internet kullancısı ziyaret etmekte, bir çok konumuzda onlara da yer vermekteyiz.
http://guzel-msn-nickleri.blogspot.com/
Karizma msn nickleri
Msn'de avatarları düşündüğümüz de nickiniz de bizce karizmatik olmalı.
http://www.ziynet.net/
Asil msn nickleri
Bir Msn kullanıcısı olmak bize göre daima bir asillik belirtir, bunu sizde düşünmelisiniz.
http://www.komple.org/

Ozur ve Yalnizlik Nickleri

BiR Lodos Lazım Şimdi Bana,BiR Kürek bir de Kayık..Söverim gelmişine geçmişine Ayıpsa AyıP!!

*Suskunluguma bakipta seni unuttum sanma,su dunyada ozledigim biri varsa oda sensin,sen uzakta olsan bile yuregimde hep benimlesin !

*Yanlızlık benim eski sevgilim yalnızlık benim en vefalı yarim ben onu kimler için terkettim o beniii bırakmıyor!!

*aşk bir eşkiyanın hayata itirazıdır susarsa çatışma konuşursa savaş yazarsa destan severse devrim olur tutku ben bir eşkiyayım ve sana aşığım

*Bugun seni unutmaya karar verdim,sigaramin ustune adini yazdim,bittiginde unutup kullerinide ruzgara savuracaktim ama nerden bilebilirdimki seni sonsuza dek icime cektigimi..!

*An Gelir Insan Gülerken Aglarmis Göz Yaslari Sel Olup Kalbine Akarmis Kahkaha Bir Maske Derler Bilirmisin Insan Sevdiginden Ayrilinca Bu Maskeyi Takarmis.

*ben bu dünyada hala yasiyorsam inan hayati çok sevdigim den degil sirf birilerine inat olsun diye...

*Ben senin yasadigin gizli bir macerayim, Anlatilmaz bir roman,kapanmaz bir yarayim, Sigindigin limanlar unutturamaz beni, Ben senin yüreginde en büyük FIRTINAYIM!....

*Çekerim giderim, bende kiyarim sevgime, yanarim ölürüm, belli etmem kendime bile , aglamam hiç aglamam zaten alistirdim, yalnizliga yenilmem kendimi, artik ölsem bile seni aramam...

*1 gün hayatın bütün güzelliklerinden vazgeçip, Ölüme sessiz sedasız gitmek istersen, Yanıma gel ki sana sensiz yaşamanın, Sensiz olmanın ölüm olduğunu göstereyim.

*Sanma ki yerin dolacak, Senden başka biri benim olacak, Ya bana senin gibi bir sevgili, Ya sana benim kadar seven bulunacak...

*Aşk sevipte ayrı kalmaksa, Sevgilerin sonu hep ayrılıksa, Ömürlerin sonu hep böyle karanlıksa Al dünya bu aşkı, sende kalsın...

*Kalbimi kırmak suya yazı yazmak kadar zordur. Onu düzeltmek ise batan güneşe dokunmak kadar zordur. Sen o suya yazı yazdın. Şimdi güneşin batmasını bekle...

*Gözlerin dolarsa bir gün, bilki ben seni anıyorum. Kalbin yanarsa bir gün, bilki ben ağlıyorum. Bir gün ağlamak gelirse içinden, bilki bende YAŞAMIYORUM

*GüLmek Için Mutlu Olmayı Bekleme, Belki Mutluluk GüLüŞüNde Saklıdır,sakın Ağlayım Deme Bilki Biryerlerde Senin Bir Tek GüLüŞüN Için Yaşıyan Vardır....

*Öyle zor ki düşüncelerimi söyleyememek, öyle zor ki gece uyumadan hep seni düşünmek, öyle zor ki gözlerine bakıpta seni seviyorum diyememek...

*Seni karanlık gecedeki yalancı yıldızlar gbi deil, mavi gecedeki adını gökyüzüne yazacak kadar çok sewdim!

*Bir anımsın okuyupta bitiremediğim, bir özlemsin yalvarıpta hükmedemediğim, bir sen sensin merhaba deyipte elveda diyemediğim, bir tek bildiğim var sensiz ben hiçim

*Ölmek dünyada unutulup gitmekmiş, ölmek bir kefen giymekmiş, ölmek o soğuk o korkunç ve o kara toprağa girmekmiş... yok be aşkım asıl ölmek "sensizlikmiş

*Adını kalbime aşkla kazımıştım boşver aldırma belki bir gün silerim.Güzel bir rüyayı gerçek sanmıştım. Seni sevdiğim için özür dilerim.

0 yorum: