Sizin için seçtiklerimiz

Bayan msn nickleri
Sitemizi çok sayıda bayan internet kullancısı ziyaret etmekte, bir çok konumuzda onlara da yer vermekteyiz.
http://guzel-msn-nickleri.blogspot.com/
Karizma msn nickleri
Msn'de avatarları düşündüğümüz de nickiniz de bizce karizmatik olmalı.
http://www.ziynet.net/
Asil msn nickleri
Bir Msn kullanıcısı olmak bize göre daima bir asillik belirtir, bunu sizde düşünmelisiniz.
http://www.komple.org/

Msn Nickleri

Bin Ömrüm Daha Olsa! Kollarında Son Bulsa! Sana Kavuşmak Varsa!! Ölmek Bile Düğün Gelir Bana!!! Sensizlikten Çok Korkuyorum! İnan Kendimi Bilmiyorum! Önce ALLAH Sonra Sen Benim İçin! O Bilir Seni Nasıl Sevdim!!!!

*Yalnızlık gecelerin, umut bekleyenlerin, hayal çaresizlerin, yağmur sokakların, tebessüm dudaklarının, sen ise yalnız Benimsin!


*Sevmekmi? Hiç Tatmadım? Ya Gülmek? Çoktan Unuttum? YaşAmakmı? BoşVer! AşK Nemi? Büyük Bir Yalan! Mutsuzlukmu? IşTe O Benim Dünyam!

*Biliyorum Sen GüneşSin Etrafında Binlerce Gezegen Var, Ama Sende Biliyorsun Ki Ben Dünyayım Ve Bir Tek Bende Hayat Var..

*Düşünüyorum da; düşüncelerin en güzeli senin beni düşünüp düşünmediğini düşünürken, düşünüyor olmanı düşünmek galiba)

*ßana okuLda 1 SaaTin 60 Dakika oLduğunu öğReTTiLer, 1 DakikaNıN Da 60 Saniye oLduğunu öğReTTiLer ama,SenSiz ßiR Dakikanın sonSuza Dek SüRDüğünü öğReTmeDiLer

*BENİ SANA KAVUŞTIRACAK TEK ŞEYİN ÖLÜM OLDUĞUNU BİLSEYDİM, AZRAİLİN GELMESİNİ BEKLEMEZDİM

*BuGüNü yaşıyorsam yarının seni bana getireceğine inandığım içindir….

*Bu gün bir meyhane keşfettim mezarlığın tam karşısında , Eğer ki bir gün beni ararsan ya meyhanedeyimdir yada tam karşısında…

*Hayatta üc seyi sevdim: Seni; Kalbimi; Ümit etmeyi… Seni sevdim, sensin diye, Kalbimi sevdim, seni sevdi diye, Ümit etmeyi sevdim, belki seversin diye…

*GüLmek Için Mutlu Olmayı Bekleme, Belki Mutluluk GüLüŞüNde Saklıdır,sakın Ağlayım Deme Bilki Biryerlerde Senin Bir Tek GüLüŞüN Için Yaşıyan Vardır….

*Kırıyorsa sözlerim susarım bir daha konuşmam.rahatsız ediyorsa varlığım ölürüm karşına çıkmam.rahatsız eden sevgim ise;ÜZGÜNÜM ONA ENGEL OLAMAM..
*Saklarmısın beni göz bebeklerinin haznesinde, mahşere kadar güneşim ayım olurmusun, gökyüzünde usulca damlarmısın yüreğime ve sonsuza dek benim vazgeçilmezim olurmusun ?
*Bu kente yalnızlık çöktüğü zaman Uykusun da bir kuş ölür ecelsiz Alıp ta başını gitmek istersin Karanlık sokaklar kör sağır dilsiz ve unutma ben seninle o gecenin eşsis güzelliginde warım
*Seni seviyorum; elini kalbimin üzerinde hissettiğim zaman, üzüntülerimi alıp onların yerine şimdiye kadar kimsenin başaramadığı o sıcaklığı koymayı başardığın için
*Herşeyi Öğrendiğin Kadar Bilirsin. Bunu da Öğren Sevdiğin Kadar Sevilirsin…

*Derlerki bi insani farketmek icin 1 dakika lazimmis,onun hakkinda fikir üretebilmek icin 1 saat,ondan hoslanabilmek icin 1 gün,onu sevebilmek icin 1 hafta,ama onu unutabilmek icin bir ömür yetmezmis…
*seni her düşündüğümde bir yıldız çiziyorum,bilmiyorum kaç yıldızoldu ama artık benimde bir gökyüzüm var
*aşk bir mumdur senide yakar benide mumu hiç söndürme
*Su iner yokuşlardan basamak basamak benimse alın yazımyokuşlarda susamak
Hayal olmak isterdim mutlu olmak icin aşık olmak isterdim sevilmek icin.aptal olmak isterdim üzülmemek icin bu msj olmak isterdim SANA KAVUSMAK İCİN…
*Sanmaki yerin dolacak,senden başkası benim olacak!Ne bana senin gibi bir sevgili,nede seni benim kadar çok seven olacak….
*Herkes sever ama aşık olamaz ben seni sevmedim taptım…
*SENİ SEWDİGİM KADAR ALLAH SEWSEYDİM PEYGARBER OLURDUM
*Karanlık geceri sırdaş buldum kendime seni hep onlara şikayet ettim sensizliği yorgan gibi örtüp üstüKaranlık geceleri sırdaş buldum kendime seni hep onlara şikayet ettim sensizliği yorgan gibi örtüp üstüme sana bile çaktırmadan seni sevdim…
me sana bile çaktırmadan seni sevdim…
*dun çiçeklerin önunden gecerken bır gul gordum dunyanın enguzel gülü benım dıye haykırıyordu o gulu aldım fakat guzel oldugu için değil seni görüp utansın diye
*AY YILDIZLARA MUTLULUK FISILDARKEN GÖKYÜZÜ SEVGYYSNY YERYÜZÜYLE PAYLA?IRKEN BEN SANA BYR PARÇA MUTLULUK YOLLUYORUM YÇYNDEKY UMUT ÇYÇEKLERY SOLMASIN DYYE…
*OMRUME YETECEK BiR ASK ARARKEN SENi BULDUM, SiMDiYSE ASKIMA YETECEK BiR OMUR ARIYORUM, CUNKU SENi COK SEViYORUM
*Ne varsa aradygim bilki sende bulmusum, Senden öncesi yoktu seninle var olmusum, Sende bütün umutlar sende bütün özlemler, Beni sende arama ben artik senin olmusum.

*Keşke yalnızlığım kadar yanımda olsaydın. Onunla paylaştıklarımı seninle paylaşsaydım. Keşke senin adın yalnızlık olsaydı ve ben hep yalnız kalsaydım
**Bir gül yetiştirdim adını aşk koydum kopardılar, bir gül daha yetiştirdim adını sevgi koydum kopardılar, son bir gül daha yetiştirdim adını ayrılık koydum onu herşeye rağmen yaşatıyorlar
*sen gullere ozenme, guller sana ozensin. Uzme tatli canini sen gullerdende guzelsin. sevgi kadar masum sevilecek kadar ozelsin, sen birtanesin herseye bedelsin

0 yorum: