Sizin için seçtiklerimiz

Bayan msn nickleri
Sitemizi çok sayıda bayan internet kullancısı ziyaret etmekte, bir çok konumuzda onlara da yer vermekteyiz.
http://guzel-msn-nickleri.blogspot.com/
Karizma msn nickleri
Msn'de avatarları düşündüğümüz de nickiniz de bizce karizmatik olmalı.
http://www.ziynet.net/
Asil msn nickleri
Bir Msn kullanıcısı olmak bize göre daima bir asillik belirtir, bunu sizde düşünmelisiniz.
http://www.komple.org/

Sevgiliye Nickler

Sevgiyi Göstereceksin Söylemek YeTMeZ,Sevgi Gözlerinde Olacak Sözlerin YeTMez..Sevgi Herşeydir Kalbe HapsoLmaz,Seveceksen SeV OnA dA YüReĞiN YeTMeZ......!

Özlemeyi sayende çok iyi bilsem de artık çok geç ne ben dön diyebilirim sana ne de sen dönebilirsin geriye. .

Hafiften Bir Yağmur Ağlıyor Benimle..Bir deli Rüzgar saçlarımda, yalnızlıktan üşüyorumBulamayacağımı Bile Bile Yine Seni Arıyorum

Benim için giden gider, gittiği gün biter!

Zalimsin Ama Lazımsın Bana,Hainsin Ama Zaafımsın Anla...!

SeNi GöRDüĞüM GüNü, SeVDiĞiMi uNuTSaM... BiR BaŞKa DüNYa BuLSaM, iÇiNDe SeN oLMaSaN

AğLayp inLeyp hiç aCı Çekme!Bir aNda GönLündeN SiLiver GitSin..Aldırma ArdınDan ağLyaN Benim..Komik Bir Fıkra Gibi GüLüvr Gitsn!!

Zaman..Ah Zaman!Hem dost,hem düşman.Hem mazlum,hem zalim..Aktıkça köpüren nehir,durdukça kuduran şehir..

Su gibisin içilip hiç kanılamayan..Seveni yanıltmayan sevince yanılmayan..Özlenen sen özleyen sen..Varken bile doyulamayan

Gülümse Erkekler PoZiTiF Kızları Sever

Harcadınız Beni Artıq yeter,Her yeni Sevgili Daha da Beter,Teker Teker gelin ULan Teker tekerSizi Bana Sayıyla mı Verdilerr??

Ah keşke görmeseydi gözlerim gözlerini,kavuşmasaydı ellerimiz.Ne tuhaf bir kadermiş benimki;sevdiğim başka,sevenim başka...

0 yorum: