Sizin için seçtiklerimiz

Bayan msn nickleri
Sitemizi çok sayıda bayan internet kullancısı ziyaret etmekte, bir çok konumuzda onlara da yer vermekteyiz.
http://guzel-msn-nickleri.blogspot.com/
Karizma msn nickleri
Msn'de avatarları düşündüğümüz de nickiniz de bizce karizmatik olmalı.
http://www.ziynet.net/
Asil msn nickleri
Bir Msn kullanıcısı olmak bize göre daima bir asillik belirtir, bunu sizde düşünmelisiniz.
http://www.komple.org/

Güzel aşk sözleri

«**•»(¯`»S(¯`• ýcђ ωєýß мєýŋ ђєяż ġєђöяT ŋυя
ýђя•´¯)S«´¯)«•**»« (ben biliyorumki kalbim sadece sana ait)

heyy sennn !!yok yok öbürüü ! ıııı yok yok yanındaki !! UuFf sana diyorum bee

seni seni seni deliler gibi seviyorum
Güzel aşk sözleri
aAaAAaa BU HAYATMI mrb bende ... ?

!!! SuYun IhTimaLi YokTur..DaLGaLanMak İçin İzin IsTeMeM..TsuNaMiYe BasLaDığımDa EnGeL DinLeMeM!!!
Sattım a$kı Sende kaLsın, taLißim Çok Sen yaLansIn. . İstyorsa öLe oLsun ßir Dudak ver Üstü Kalsın.

Sen aNca oNa BuNa LaF yeTişTiR...İmaJ BozuK aRTıK DeqişTiR...HeR KaDini AnnneN Mi SanDin..OkuyuP KafaNi BayaBi qeLişTiR..


ßiz Ne yaLaNıZ Ne De DoLaNıZ ...! Ne KraLiz Ne De SoyTaRı ...! ALıN Şan ŞöhreT SiziN oLSuN ...! ßiz SaDece FaLaN FiLaNıZ

CiDDiysen vaRım ...! DeqiLSeN SörF YapaR...! AqLaTiRiM...!
Okul Aşkı Sözleri
>>>Kayßétmé kéNdini; kéNdi réNqiNi ßaRy séN soLma.. HéR yéR siyaH..

>>> SévméK My? --> Hiç TatmadıM
Yha qüLméK? --> ÇoktaN uNuTTuM
Ya$amaK Mı? --> ßo$wééR!!
a$k Né My? --> ßüYük ßiR yaLan!!
MutsuzLuk Mu? --> i$té o ßnm DünyaM..

SeNi K A L B I M E GöMdÜm Ve SeN Ö L D Ü N ! ! !


Bana Bir Evet'de Dünyanın Bütün Jelibonları Senin Olsun


Hér ZamaN ßénim Gibi Mütéwazi oLun.. ßén MüKémméLLiğimi Buna BorçLuyum..=)


Resmini Baş Ucuma Koydum.. Bakıp Bakıp Tükürdüm

Askım Dedim Oda Ot Cıktı
Güzel aşk sözleri
уüz мιℓуση ∂єƒα ѕöуℓє∂ιм ѕαηα αвαятмα∂αη кσηυş ∂ιує!

KeşKelerLe'''''AcabaLarla'''''bElKilerLe dolu bi hayat benmkisi

KiRpİ GiBİyİz HeM SEwİLmEK İStİOrUz HeMdE SEvEnE BAtIYoRuZ…

İçiMdeKi bEn haLa seN kRizLerİnDe...


bİşe yapmak İstiyoRsan avazInın çıktığı kadaR SuS..!!

bir siqara izmaritinin üzürindeky kıpkırmızı ruj izi olMak isdiorm ısLak..canLıı...


ßeni ßu oyunLarLa yıkamazsIn ya ßiRaz daha çaLı$ yada acI çeKmeye aLı$ !

0 yorum: