Sizin için seçtiklerimiz

Bayan msn nickleri
Sitemizi çok sayıda bayan internet kullancısı ziyaret etmekte, bir çok konumuzda onlara da yer vermekteyiz.
http://guzel-msn-nickleri.blogspot.com/
Karizma msn nickleri
Msn'de avatarları düşündüğümüz de nickiniz de bizce karizmatik olmalı.
http://www.ziynet.net/
Asil msn nickleri
Bir Msn kullanıcısı olmak bize göre daima bir asillik belirtir, bunu sizde düşünmelisiniz.
http://www.komple.org/

Garip Msn Nickleri

Y.O.K Artık Sana Ait T€K Zerre ßünyemde..Sen koca ßir HİÇ oldun ßende, €ttiğin T€K cümle ile..!


Gözüm kapalı hayatımı ortaya koyduğum bir kumar oynamıştım. Ya seni kazanacaktım, ya da kendimden VAZGEÇECEKTİM.. Hem seni kaybettim, hem de kendimden VAZGEÇTİM…


N dünyaLar yıktm seni buLmak içn, N umutLar unuttum sana güLmek içn! Sense ‘ayrıLık’ dedin en ba$ında.. AğLa ağLa $mdi yaLnızLığına!! ağLa..


Bu da sana son sürprizim olsun.Şimdi, seninle yaşanan günleri ateşe veriyorum,beni güzel hatırla.Gidiyorum…!


Her haLinLe Her haLimdin Gözümden Dü$tün.. Zaten HİÇ ßnm oLmadın Hatta Ödünçtün !!


Çocugum dü$ünme, birascık yaLan a$k için söLenen $eyLer..!


Sevdiğim, kimse seni benim kadar sewemez, benden başka hiç kimse uğrunda ölemez!! İstersen çek git eller kıymetini bilmes.


İnsanı İnsan Eder Gayret iLe Çalı$mak fakat i$in zor yanı çalı$maya aLı$mak


Ayrılıkları ayrıntılar incitir.


Çok ßıkarsan Hayattan ßir mezarLığa git, öLüLer ii biLir ya$amak güseLdir


Bir gün Duyamazsan Sesimi Gecelerinde ßiLirsin ki Veda £demem SevdikLerime !! SessizLikte wedadır sewgi doLu kalpLere ..


Yan kaLbim yan.. Giden unutuLur, sen sana yan.. Sus kalbim sus!! Nasibin yok senin a$ktan..


Gidersem dönmem, döneceksem zaten gitmem! Sen gidiyorsan eğer çok özlesemde ‘dön’ demem.Ağır geliyorsa bunlar firar serbest, üstelemem!


Ne olur artık vurma beni, uzakLa$.. ßundan ßöyle ßenim için hüzündür a$k!!!!!


I should have found out this relation has no end!! İt is no use what we do.. You and me, can not become we..!
anLamı : Daha o gün anlamalıydım Bu ilişkinin sonu olmadığını Ne yapsak faydasız “Senle ben, biz olmuyor…”


if i had known,i wouldnt waste my life for you..
anLamı : ßilseydim, ömrümü senin için wermezdim..


вσуυη єğмєм αѕℓα ѕαηα уαкѕαη вιℓє вє∂єηιмι вєη ∂σğαяıм кüℓℓєяιм∂єη gü¢üη ναяѕαα ∂υя∂υя вєηι…


ιηтєяηєтι нιzℓαη∂ιяι¢αм ∂ιує кαѕтιяαη тєℓєкσмα тєşєккüяℓєя


ѕυѕ ρυѕ ∂υямαм ѕαкιηℓιğιм∂єη,ιηѕαηıуєтℓє çözмєуı ѕєν∂ıgıм∂єη,ιℓℓє ∂є ѕαναşмαкѕα ηıуєтıη,¢єѕαяєтıη ναя мı уєηιк ∂üşмєує


нαℓιмιz ιтℓєя∂єη вєтєя кєуƒιмιz вєуℓєя∂є уσк…


:::υηυтυℓмαмαк υηυтмαмαуı ємяє∂єя:::


ѕσηυη∂ααα σ∂αм∂αη нαуαтıм∂αη єωιм∂єη ¢ıкıρ gιттιιιιιιιιιιι(υzυη ѕüяєℓι вι мιѕαƒιя∂єη вυgüη кυятυℓ∂υм∂α)


ѕαçℓαяıııм ιρєк gιвιιι кσкυм вєвєк g..нєу ηє вαкıуσѕυη


●●•вαğıмѕız ∂üşüη¢єℓєяιм∂є вαğıмℓı кαℓ∂ıм ѕαηα ●●•


ƒєѕтιναℓ gιвιѕιη кαтıℓмαк ιѕтιуσяυм öηℓєя∂єη уєя кαρıρ gözüηü кαℓвιмє вєкℓιуσяυм

αѕαℓєтιηιη вє∂єℓι çσк кöℓєη ναя вєℓℓι вιяι нєм вιяαz ∂єℓι αz∂αη çσк ∂α ѕєяѕєяι


:::вιяιηє güνєηмє∂єη öη¢є çσк ιуι ∂üşüη !! ηє мαℓ σℓ∂υğυ ѕσηяα∂αη σятαуα çıкαвιℓιя:::


“нιç уüzüη∂єη ∂αяıℓмαк, нєя güzєℓ şєує αℓıηмαк, вιтιк νє мυтѕυz αηıℓмαк” αℓıη уαzıм σℓ∂υ..


…gєℓ gєℓмє öηємℓι ∂єğιℓ αмα вєкℓєтмє тαмαммı ℓαη!!!…

нιçвιşєу ∂ιуєη вι ¢üмℓєηιη σятαѕıηα тєякє∂ιℓмιş вι кєℓιмєуιм…özηєѕιz,zαмαηѕız,zαяƒѕız,мєктυρѕυz,α∂яєѕ ѕιz….


вαzєη özüя ∂ιℓємєк вιℓє ιşє уαяαмıуσя.. кαняєтѕιη нєя şєує


нєєєєєєу! ηє ∂υяυуσяѕυη вє, αт кєη∂ιηι ∂єηιzє. gєяι∂є вєкℓєуєηιη ναямış αℓ∂ıямα …


вσğαzıм∂α кιℓιтℓєηιρ кαℓ∂ığı ιçιη ѕöуℓєηмємιş вιя ѕüяü ѕöz¢üк ναя ιçιм∂є..

0 yorum: