Sizin için seçtiklerimiz

Bayan msn nickleri
Sitemizi çok sayıda bayan internet kullancısı ziyaret etmekte, bir çok konumuzda onlara da yer vermekteyiz.
http://guzel-msn-nickleri.blogspot.com/
Karizma msn nickleri
Msn'de avatarları düşündüğümüz de nickiniz de bizce karizmatik olmalı.
http://www.ziynet.net/
Asil msn nickleri
Bir Msn kullanıcısı olmak bize göre daima bir asillik belirtir, bunu sizde düşünmelisiniz.
http://www.komple.org/

yeni nickler

ĄĻďıģıм Ήęг ŃęŦėﮎịи کέвęвїکĩй

- καсιгdιqιи негsеч ісіи ріsмαиLικ duчαгѕи,ріsмαиLικ duчduquи ніс віг ѕеч ісіи ѕαиα αсιмαм...

- sNa döNüyOrUm günEşe DöNeN çiçEqLer gBİ.......!

- kaRŞınDakini KıRmamaq Vee inaNçLArını SavunMaq aRasıNDa çizgİniN NereDen geÇtiĞini buLmaq zORRr!


- ne zMn aRALIkTa yaĞmuR yaĞsa Bn isTikLaLde ısLanIyo oLacam

- biLqi koLAy değiL ağLAmaq iNan çhOq zhoR daYanmaq ÖLümüNe SEweRseM biLE güLE güLE______!!!


- biR haYaL yhoq oLsa biLE, bi HaTa saNa zaRAr veRSE biLE, haTTAa iHanET sNa aCı vERse bİLE vaZGEÇme YENİdEN bAŞLA

- [F]aNi DüNyada[A]$kdan Yalan sey YokMus öGenDim [T]ükettiler bndeki beni [M]anfet etmeden incittiler kisiligimi [a]sdan yana ne varsa Elveda...!


- †єяк є∂iℓмiş уαşαη†ıмıη ßiя ∂υяαк ö†єѕiη∂єѕiη


- SeVenLer BiLmEz, BaKanLar HiSsEtMeZ, aqLAmAkLa yEtİnİLmEz Ve BEnİm GÖnLümE koLAyCa GiRiLmEz. GiReNlErSe De ÖlüNcEyE kAdAr SiLiNmEz!!!

- GİdeN gİTsiN DönEn DönsÜn dÖnSüN Ki Ne KaYbEtTiĞiNi gÖrSüN!!!...

- éLé$tiRmé ßéN!.. ßéYéndiYSén takD!R éD....! h0$una qiTmi0r muyum kaFana taq:Ma s.... éDD..!


- HeR sEçiM Bi kAyBedişTiR...bENi kAybEtmEyi sEçeNi bEn kAzANmAk içiN uğRAşmAm aRtıK...

- bEN hEp oLduĞum yERdeYim vE oLduĞuM giBiyiM...!!! _YANLIŞ YAPANI ASLA AFFETMEM, FAZLASINI YAŞATIRIM_->


İ- sT€R Ah €T...İster Kin Duy...KeNdiNe GöRe HaKLıSın..AdıMı KöTü An...SoNuMu €LinLe YaZ...SeNDe ßiR Gün AnLaRsıN..!!!

- ßizi ßizden ßaşka kimse iLgilendirmez kimsede ßizimLe ilgilenmesin gerekmez


- [...senh yne oLduqn qibi kaLh bnm içn sakN deişmeh....]
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +++++++++++++++++++
M€Z@r|m@_@Kr€pL€r_y|L@nL@r_dOLSuN_M€Z@rT@ş|M_@ ALlA Hsız_Y@Z|Ls|N_M€Z@rıM _doLDuKt@N_sOnRa 2_KuRşUn_s|KS|NL@R!!!
çııÖÖçş\\\söyLe döner misin?? birgün uyansak rüyadan

\\\seni düşünmemeye çaLışmaktan yoruLdum... senden bahsetmemeye aLışmaktan sıkıLdım...

\\\yaLansan yaLanı sewerm eLimde deiL...

\\\gözümün yaşını siLdim ben... koşamam kimsenin peşinden... warsın olmasın bu aşkLar...çektikLerim yeter bana...
$ ! ]\/[ ]) ! ]\/[ ]_[ '']['' ]_[ ]\/[ ]_[ $ ]_[ ]\[ [$imdi muTLumusun] ?
[[Sewmeq yetmioR oLmeq yetmioR yoqLuun ßiLe ßeNi teRqedio]]

[[ßiR metaL gezinioR ßedeNimde qarNımıN sıjaqLııLa üRpeRioRum ''ßeqLe oLüm geLioRum'']]

<<'oLüoRum yoqLuunda sadeje oLüoRum ötesi yoq iNaN'>>


yeni Nickler

0 yorum: